ابداع ترازویی برای كمك به كم كردن وزن

ابداع ترازویی برای كمك به كم كردن وزن نیو وبلاگ: این ترازو با نمایش ندادن وزن، از تضعیف روحیه جلوگیری و به لاغر شدن كمك می نماید.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، وزن كردن خود بعد از تعطیلات، نوعی تلاش عاطفی به حساب می آید. یك دانشمند رفتاری به نام ˮدن آریلیˮ (Dan Ariely)، ترازویی به نام ˮ Shapaˮ ابداع كرده است كه می تواند شما را بی خبر از وزن و احیانا لاغرتر نگه دارد.
ایده ˮآریلیˮ این است كه با حذف داده های كوچك، می توان بر داده های بزرگ تر تمركز و از تضعیف روحیه ناشی از تغییر وزن بدن جلوگیری كرد. این ترازو به جای عدد، یك رنگ را نشان داده است كه به كمبود وزن، وزن درست و یا اضافه وزن بستگی دارد اما اطلاعات بیشتری را مشخص نمی نماید.
آریلی، استاد اقتصاد رفتاری ˮدانشگاه دوكˮ (Duke University) آمریكا است اما بیشتر به خاطر كتاب ها و سخنرانی های موسوم به ˮتدˮ(TED) مشهور است. كار او بررسی چگونگی تصمیم گیری انسان و عقلانی بودن یا نبودن در زندگی روزمره است. تعجبی ندارد كه بخش زیادی از اپلیكیشن ˮ Shapaˮ به آموزش عادات بهتر از طریق اهداف كوچك اختصاص دارد.
از این وسیله می توان برای اهداف كوچكی مانند تمیز كردن اتاق خواب، تعمیر یخچال، تنظیم ساعت برای برخاستن در هر دو ساعت و یا قدم زدن تا باشگاه بهره برد.


طراحی عاقلانه سبب شده این وسیله، به رغم سبك بودن، كاملا محكم باشد زیرا از چوب تولید شده كه بسیار عالی به نظر می رسد. از آنجائیكه در ساخت این وسیله، نیروی احساس هم در نظر گرفته شده، یقینا مانند خیلی از ابزارهای نوپا كه در نخستین تلاش خود با مشكل مواجه می شوند، دارای نقص و عیب نیست.
انتظار می رود كه تركیب داده های محرمانه كاهش وزن و واكنش ها نسبت به ماموریت هایی كه به آنها فرستاده می شوید، پروفایلی برای كم كردن وزن تولید كند. این سیستم متوجه خواهد شد بهترین دكمه ها برای ترغیب شما به كنار گذاشتن شیرینی و دویدن روی تردمیل، كدام است.
درهرحال، در استفاده روزانه از Shapa مشكلاتی وجود دارد كه بزرگترین آنها نمایش ندادن اطلاعات است. ایده حذف این خصوصیت قابل درك است اما سخت افزار تقاضا می كند كه شما بتوانید خودتان را تنها با استفاده از گوشی و اجرای این اپلیكیشن وزن كنید. Shapa در سطوح ناهموار مانند فرش كار نمی كند ازاین رو باید آن را در جایی همچون آشپزخانه بگذارید.



1396/10/13
22:51:35
5.0 / 5
5024
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی