تخفیف ویژه برای خرید سیمكارت های دائمی همراه اول

تخفیف ویژه برای خرید سیمكارت های دائمی همراه اول به گزارش نیو وبلاگ فروش ویژه سیمكارت های دائمی همراه اول با 40 درصد تخفیف از آغاز تیر به مدت سه ماه شروع شد.



به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سیار ایران، فروش ویژه سیمكارت های دائمی با 40 درصد تخفیف به قیمت 100 هزار تومان از روز شنبه اول تیر ماه 98 شروع شد و تا آخر 31 شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
متقاضیان می توانند با رفتن به فروشگاه های همراه اول، سامانه گلچین و فروشگاه آنلاین اپراتور اول تلفن همراه نسبت به خرید سیمكارت دائمی به قیمت 100 هزار تومان اقدام نمایند.
در این طرح ویژه، مشتركان جدید می توانند با خرید سیمكارت دائمی ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیمكارت، از بسته خوش آمد ۱۰۰۰ شامل ۱۰۰۰ پیامك، ۱۰۰۰ دقیقه مكالمه داخل شبكه و اینترنت نامحدود به مدت یك هفته و تخفیف مكالمه به مدت ۹۰ روز بعد از اتمام این بسته استفاده كنند.
بدیهی است كه این تخفیف ویژه شامل حال افرادی می شود كه در بازه زمانی در نظر گرفته شده مبادرت به خرید و فعالسازی سیمكارت كنند.
این طرح شامل سیمكارت های دائمی طرح 20، ثبت نام بروز (فروش آنلاین) و گلچین كه به صورت نقدی خریداری می شود، می گردد.
گفتنی است، مشتركانی كه قبل از این سیمكارت های طرح 20 را به شكل اقساطی خریداری نموده اما هنوز تمامی وجه مورد نظر را پرداخت نكرده اند، می توانند مابقی وجه اقساط خویش را با رجوع حضوری به دفاتر و فروشگاه های همراه اول با قیمت جدید (طرح ویژه) پرداخت كنند.
2121


منبع:

1398/04/03
14:28:17
5.0 / 5
3998
تگهای خبر: آنلاین , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی