همكاری مشترك رایتل و سازمان برای الكترونیكی شدن خدمات تامین اجتماعی

همكاری مشترك رایتل و سازمان برای الكترونیكی شدن خدمات تامین اجتماعی به گزارش نیو وبلاگ مدیرعامل رایتل در گزارشی به هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از رشد 18 درصدی درآمد رایتل در 6 ماه اخیر اطلاع داد.



نشست مشترك هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و شركت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران شركت خدمات ارتباطی رایتل به منظور بررسی پروژه اجرای طرح بزرگ تامین اجتماعی الكترونیك برگزار شد.
محمد حسین عادلی رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در این جلسه ضمن تاكید بر اهمیت تقویت " رایتل " بعنوان یك اپراتور هوشمند اظهار داشت: " در آینده ای نه چندان دور صنعت ICT در زندگی مردم اهمیت بسیاری پیدا می كند و بنابراین این مهم می باشد كه رایتل بتواند با برنامه ریزی هدفمند سهم مهمی برای ایجاد ارزش افزوده داشته باشد و بطور قطع با توانمندی موجود این مهم دور از واقعیت نیست. "
وی تصریح كرد: " این سازمان از اقدام برای عرضه خدمات بهتر به بیمه شدگان تامین اجتماعی استقبال می كند و البته كه رایتل هم برای همین مهم حضور دارد و بنابراین با عنایت به اهمیت الكترونیكی شدن پرونده های بیمه شدگان و اسناد در جلسه معینی به بررسی پتانسیل های آماده رایتل برای تحول ساختار خدماتی سازمان تامین اجتماعی می پردازیم. "
همینطور محمد رضوانی فر مدیرعامل شركت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اشاره به رشد درآمد شركتهای زیرمجموعه شستا اظهار داشت: " در یكسال اخیر با روند رو به رشد مناسبی از نظر كسب درآمد مواجه بوده ایم و بعضی از شركتها رشد درامدی قابل توجهی داشته اند. اما باید گفت رایتل به علت بدهی و زیان های حاصل از توسعه زیرساخت ها شرایط سختی را ماههای اخیر داشته ولیكن بطور قطع با حمایت و سرمایه گذاری مناسب و وجود توانایی مدیریتی و روند رو به رشد فعلی می تواند به درآمدزایی مورد انتظار برسد "
مدیرعامل رایتل: رشد 18 درصدی درآمد رایتل در 6 ما اخیر
در ادامه سعید كریم زاده مدیرعامل شركت خدمات ارتباطی رایتل در این جلسه با عرضه گزارشی از عملكرد 6 ماه اخیر مدیریت خود و بررسی آن نسبت به زمان مشابه قبلی اظهار داشت: " در 6 ماه اخیر شركت رایتل علاوه بر كاهش قابل توجه هزینه ها با رشد 18 درصدی درآمد مواجه بوده است و این در شرایطی است كه در سال 97 به دلیل افزایش هزینه ها این مجموعه با انباشت بدهی و زیان مواجه گردیده بود كه با برنامه ریزی مناسب و حمایت شركت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به سمت كاهش آن حركت می نماییم. "
كریم زاده با تاكید بر تحول درآمدی سه ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: " در سه ماه نخست امسال درآمد رایتل به نسبت سه ماه نخست سال قبل 46 درصد رشد داشته است كه این مبین اثر بخشی نگاه مدیریتی شستا برای ایجاد تحول ساختاری در رایتل است كه می تواند منجر به بستر مناسب برای استراتژیهای دراز مدت گردد."
وی در ادامه تصریح كرد: "با فعال سازی و به روزرسانی طرح های جذب مشترك همچون طرح تأمین اجتماعی، روند جذب مشتركین در این اپراتور افزایش قابل توجهی یافت. فروش و توزیع سیمكارت در این دوره ی سه ماهه به بیشتر از 1.700.000 رسید كه نسبت به سه ماهه ی پیش از آن با رشد 3.16 برابری مواجه گردید. "
كریم زاده اضافه كرد: " در انتهای اردیبهشت ماه 98 تعداد تجمعی مشتركین فعال رایتل به بیشتر از 5.4 میلیون مشترك فعال 3 ماهه و حدود 4.4 میلیون مشترك فعال یك ماهه رسید.

مدیرعامل رایتل خاطرنشان ساخت: " سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهام دار رایتل می تواند با حمایت های متمركز و هدفمند ما را در مسیری كه برای عبور از بحران انباشت زیان و بدهی های گذشته شروع كرده ایم یاری كند، و این مهم بطور قطع با اصلاح ساختار وتحقق برنامه استراتژیك رایتل در سال 98 برای ورود به بازار سرمایه كه در ابتدای سال به شستا عرضه شده است محقق خواهد شد. "
وی به افزایش رشد درآمدی زیرمجموعه های هلدینگ رایتل اشاره نمود و اظهار داشت: " علاوه بر شركت خدمات ارتباطی رایتل، گروه شركتهای داتك در 6 ماه اخیر به رشد 15 درصدی نسبت به مدت مشابه پیش از آن دست یافته و این امر مبین توجه ویژه سهامداران به تحقق برنامه ها و رشد صنعت ICTدر مجموعه شستا است. "
كریم زاده كنترل و كاهش هزینه ها را یكی از سیاست های اصلی شركت رایتل عنوان نمود و اضافه كرد: " مدیریت هزینه های عرضه خدمات و هدفمندی تبلیغات و بازاریابی باعث كاهش هزینه های شركت و افزایش كیفیت خدمات به مشتركان، استفاده از ظرفیت های سازمان تامین اجتماعی با تحول رویكرد تجاری رایتل باعث افزایش درآمدها شده است و تا آخر سال جاری بیشتر از 90 درصد از برنامه پیشبینی شده محقق می شود. "
مینا مهرنوش عضو هیات مدیره و معاون تجاری رایتل هم با اشاره به رویكرد رایتل برای عرضه خدمات هوشمند در چارچوب اپلیكشین به بیمه شدگان تامین اجتماعی اظهار داشت: " رایتل از این آمادگی برخوردار می باشد كه برای تمامی ذینفعان سازمان تامین اجتماعی همچون بیمه شدگان، مستمری بگیران، عرضه دهندگان خدمات درمانی و كارفرمایان از راه اپلیكیشن های طراحی شده خدماتی همچون دفترچه الكترونیكی، امضاء الكترونیكی همراه و پرداخت همراه را عرضه نماید، كه این مهم باعث رضایت ذینفعان خواهد بود "
2121

1398/04/10
20:15:17
5.0 / 5
4198
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , الكترونیك , پروژه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی