ایرانسل و صبا ایده تفاهم نامه همكاری امضا كردند

ایرانسل و صبا ایده تفاهم نامه همكاری امضا كردند نیو وبلاگ: همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه الكامپ 2019 ایرانسل و شركت «صبا ایده» تفاهم نامه همكاری امضا كردند.



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بامداد امروز ۲۹ تیرماه ۱۳۹۸ تفاهم نامه همكاری با صبا ایده با هدف همكاری در ارائه خدمات محتوایی و ویدئویی بر بستر ایرانسل و هم افزایی توسعه بازار خدمات محتوایی و دیجیتالی كشور بین دكتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و محمد جواد شكوری مقدم، مدیرعامل صبا ایده به امضا رسید.
آپارات، فیلیمو، كلوب، میهن بلاگ و صبا ویژن از محصولات شركت صبا ایده هستند كه هر یك به صورت جداگانه در حوزه های تولید و انتشار محتواهای نمایشی و شبكه های اجتماعی فعالیت دارند. ایرانسل نیز با تلویزیون اینترنتی لنز مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها، سریال های ایرانی و خارجی، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش مسابقه های ورزشی را به مخاطبان ارائه می دهد.
ایرانسل در نمایشگاه الكامپ ۲۰۱۹ غرفه های جداگانه ای در سالن های ۶، ۸-۹، ۱۸، ۲۷ و ۳۸ و محوطه نمایشگاه را برای ارائه و معرفی خدمات خود، در نظر گرفته است.
نمایشگاه الكامپ ۲۰۱۹ از پنجشنبه ۲۷ تا یكشنبه ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، از ساعت ۱۰ بامداد تا ۱۸، پذیرای بازدیدكنندگان است.
۲۱۲۱

1398/05/02
12:08:08
5.0 / 5
4742
تگهای خبر: الكامپ , اینترنت , خدمات , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی