زمان عرضه سامسونگ گلكسی فولد

زمان عرضه سامسونگ گلكسی فولد به گزارش نیو وبلاگ شركت كره ای سامسونگ اعلام نمود كه گوشیهای ˮگلكسی فولدˮ ماه سپتامبر عرضه خواهند شد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، بنظر می رسد كه سامسونگ می خواهد گوشی هوشمند تاشوی خود موسوم به "گلكسی فولد" را ماه سپتامبر سال جاری روانه بازارهای جهانی كند.
سامسونگ همین طور تغییرات اعمال شده بر روی این گوشی را نیز اعلام نمود و اضافه كرد: قیمت این گوشیها ۲ هزار دلار خواهد بود.
این شركت طی اطلاعیه ای اضافه كرد: ما لایه محافظ نمایشگر این گوشیها را گسترش داده ایم و كاربران می بایست بدانند كه نباید این لایه محافظ را از نمایشگر جدا كنند. علاوه بر نكات مذكور سامسونگ برای افزایش محافظت از نمایشگر، لایه های فلزی جدیدی را در زیر آن تعبیه كرده است.


بگفته كارشناسان و منابع داخلی سامسونگ، این شركت طراحی لولا و نمایشگر تاشوی گلكسی فولد را بهبود بخشیده و تمامی بررسی و آزمایش های مربوط به آنرا به درستی انجام داده است تا این محصول را آماده رونمایی و عرضه به بازار كند.
سامسونگ تاریخ دقیق عرضه گلكسی فولد را اعلام نكرده و تنها به اعلام ماه عرضه آن اكتفا كرده است.
البته سامسونگ تنها شركتی نیست كه قصد عرضه گوشیهای تاشو را دارد و دو شركت شیائومی و هوآوی نیز قصد دارند در آینده نزدیك گوشیهای تاشو خودرا عرضه كنند، حال باید ببینیم كدامیك از این سه شركت زودتر عرضه این گوشیها را آغاز خواهند كرد.







 

1398/05/04
14:33:59
5.0 / 5
4494
تگهای خبر: جهان , سامسونگ , گوشی هوشمند , هوش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی