همكاری ایرانسل و هواوی در ارائه گوشی اقتصادی

همكاری ایرانسل و هواوی در ارائه گوشی اقتصادی نیو وبلاگ: متقاضیان استفاده از اینترنت پرسرعت همراه می توانند با تهیه گوشی Y5 شركت هواوی از خدمات ویژه ایرانسل بهره مند شوند.



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این همكاری با هدف در اختیار گذاشتن همزمان سرعت و تكنولوژی با قیمت اقتصادی برای مشتركانی ارائه شده است كه قصد دارند از اینترنت پرسرعت، روی یكی از جدیدترین گوشیهای همراه معرفی شده در بازار موبایل، بهره بگیرند.
افرادی كه طی این طرح از راه درگاه های فروش ایرانسل مبادرت به خرید گوشی هواوی Y۵ كنند، همراه با آن یك عدد سیمكارت دائمی ایرانسل، ۲۰ گیگابایت اینترنت برای ماه اول و ۱۲ گیگابایت اینترنت برای ۶ ماه بعد (ماهانه ۲ گیگابایت) نیز دریافت خواهند كرد.
علاوه بر این، مشتركانی كه تا ۶ ماه پس از راه اندازی سیمكارت ایرانسل در شبكه فعال باقی بمانند، به صورت خودكار در قرعه كشی بسته های ۱۰۰ گیگابایتی سالانه شركت داده خواهند شد.
گوشی های Y۵ از راه درگاه فروش آنلاین ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir و یا از راه تماس با شماره ۶۰۰ از شماره های ایرانسلی، یا تماس با شماره ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ از شماره های غیر ایرانسلی، در دسترس می باشد.
گوشی های Y۵ یكی از جدیدترین محصولات شركت هواوی است كه در آخرین ماه سال ۲۰۱۸، در رده محصولات اقتصادی، اما با كیفیت این شركت وارد بازار شد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی و نمایشگر تمام صفحه با رزولوشن ۲۹۵ پیكسل در هر اینچ است.
به طور پیش فرض، با استفاده از سیمكارت دائمی ارائه شده همراه این گوشی، اپلیكیشن های «ایرانسل من»، برای كنترل حساب كاربری توسط مشترك و «لنز»، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، برای مشتركان قابل استفاده می باشد. كسانی كه این گوشیها را تهیه می كنند، پس از فعال سازی سیمكارت خود به صورت دوره ای، پیشنهادهای ویژه ای جهت استفاده از برنامه های كاربردی و تهیه بسته های اینترنت دریافت خواهند كرد.

۲۱۲۱


منبع:

1398/06/12
14:58:45
5.0 / 5
4063
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی