حال و هوای سال تحصیلی جدید در دانشگاه استنفورد

حال و هوای سال تحصیلی جدید در دانشگاه استنفورد نیو وبلاگ: دانشگاه ˮاستنفوردˮ از روز چهارشنبه 18 سپتامبر میزبان دانشجویان جدیدالورود خود خواهد بود.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از استنفورد نیوز، قرار است چهارشنبه این هفته نخستین روز شروع سال تحصیلی برای دانشجویان جدید مقطع كارشناسی دانشگاه استنفورد باشد.
همچنین مقرر است برای این دانشجویان جدید و دانشجویانی كه تازه به استنفورد انتقالی گرفته اند فرش قرمز پهن شود.
در راستای این برنامه هزار و ۷۲۷ دانشجوی جدید كه هزار و ۷۰۷ نفر از آنها سال اولی هستند، وارد محوطه دانشگاه خواهند شد و یك برنامه پنج روزه با طیف گسترده ای از برنامه های فرهنگی و اجتماعی را تجربه خواهند كرد.
۲۰ نفر از این دانشجویان هم كسانی هستند كه به استنفورد انتقالی گرفته اند.
از ظهر چهارشنبه هم رئیس دانشگاه استنفورد به همراه دیگر مقامات دانشگاه به دانش آموزان جدید و خانواده هایشان خوشامد خواهند گفت.
این خوشامدگویی طی صد و بیست و نهمین سالگرد مراسم استقبال از دانشجویان صورت خواهد گرفت كه در آن مراسم تحلیف رسمی سال تحصیلی صورت خواهد گرفت.
این جشن از ساعت ۴ تا ۵ پس از ظهر چهارشنبه صورت خواهد گرفت و معاونان ارشد دانشگاه در آن سخنرانی خواهند كرد.
پس از مراسم افتتاحیه هم دانشجویان جدید به همراه خانواده هایشان راهی سالن های اقامت دانشجویی خواهند شد تا برنامه های خوشامدگویی آنان به خوابگاه صورت گیرد.
مراسم رسمی شام هم توسط گروهی از دانشجویان برگزار می شود.


روز پنجشنبه یك رویداد دو ساعته برگزار می شود كه در آن اهداف آموزش لیبرال بررسی خواهد شد و به دانشجویان جدید دیدگاه ها و راهنمایی هایی ارائه خواهد شد.
دانشگاه استنفورد برای ناهار روز پنجشنبه هم مراسمی را برای دانشجویان انتقالی جدید خود در نظر گرفته كه ۹ نفر از آنها جانباز خدمت سربازی هستند.
در این برنامه دانشجویان از تجربیات خود خواهند گفت.
همزمان، دانشجویان سال اولی با مشاوران دانشگاهی خود ملاقات خواهند كرد تا برای سه ماهه نخست تحصیل خود آماده شوند.
بعد از ظهر پنجشنبه هم به دانشجویان این فرصت داده می شود كه دانشكده های دانشگاه را ملاقات كنند.
عصر جمعه دانشجویان كنار هم جمع می شوند تا در كلاس درس عكس یادگاری بگیرند. در همان ساعات دانشجویان باردیگر دور هم جمع می شوند تا راجع به مسائل اجتماعی به گفت و گو بپردازند.
غروب شنبه دانشجویان می توانند از میان برنامه های تفریحی گوناگون همچون مهمانی استخر، یوگا، والیبال ساحلی و مهمانی بستنی خوری انتخاب كنند و سال تحصیلی خودرا سرشار از انرژی مثبت آغاز كنند.


نكته قابل توجه این است كه دانشجویان به انجام یك كار خیر هم دعوت می شوند تا به بسته بندی بیشتر از ۶۰ هزار وعده غذایی كه برای كشورهای در حال توسعه تدارك دیده می شود، كمك كنند.
در نهایت باید گفت دانشجویان نخستین فرصت خودرا خواهند داشت تا در یك رویداد ورزشی هم شركت نمایند. در این رویداد تیم والیبال خانم های دانشگاه استنفورد در مقابل تیم دانشگاه "بریگم یانگ" بازی خواهند كرد و تیم فوتبال استنفورد هم با تیمی از دانشگاه "اورگن" رقابت خواهدنمود.




منبع:

1398/06/25
13:53:43
5.0 / 5
4259
تگهای خبر: بازی , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی