آزمون مشاوران فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد

آزمون مشاوران فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد به گزارش نیو وبلاگ سازمان نظام صنفی كامپیوتری كشور ( نصر ) در نظر دارد آزمون مشاوران رتبه 3 فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هجدهم مهرماه آینده برگزار كند.



به گزارش روابط عمومی نصر كشور؛ داوطلبانی كه تمایل دارند در این آزمون شركت نمایند می توانند از دهم شهریورماه با رفتن به پورتال های سازمان های نظام صنفی استانی برای این آزمون ثبت نام كنند.
ثبت نام آزمون مشاوران رتبه 3 فناوری اطلاعات و ارتباطات تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت و نتایج مقدماتی آن هم بیست و یكم مهرماه اعلام خواهد شد.
داوطبان جهت شركت در این آزمون ابتدا می بایست به عضویت سازمان های نظام صنفی كامپیوتری استانی درآیند. آنها بعد از دریافت نام كاربری و رمز عبور با رفتن به صفحه شخصی خود در پرتال استانی می توانند در بخش آزمون در این صفحه و پرداخت هزینه شركت در آزمون از راه درگاه بانكی ثبت نام كنند.
داوطلبان می توانند از چهار رشته تخصصی در نظر گرفته در آزمون تنها در دو رشته ثبت نام كنند. درعین حال شركت در آزمون عمومی الزامی است. این آزمون هم زمان در سراسر كشور و به صورت استانی برگزار می گردد.
برای آگاهی از منابع آزمون و اطلاعات تكمیلی می توان به پرتال سازمان نظام صنفی كامپیوتری كشوربه نشانی irannsr.org و پرتال های استانی مراجعه نمود.
داوطلبانی كه با موفقیت در این آزمون مجوز مشاوره رتبه 3 را كسب می كنند می توانند بعنوان مشاور در پروژه های این حوزه فعالیت رسمی داشته باشند و این مجوز صلاحیت آنها را در عرضه نظرات كارشناسی در این پروژه ها تایید می كند.
2121

1398/06/28
12:42:47
5.0 / 5
4286
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی