تعرفه ارتباطات ویژه اربعین 98 اعلام گردید

تعرفه ارتباطات ویژه اربعین 98 اعلام گردید به گزارش نیو وبلاگ در جهت عرضه خدمات ارتباطی ویژه به زائرین اربعین، همراه اول تعرفه رومینگ بین الملل خود در عراق را كم كرد.



به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور رفاه حال زائرین اربعین حسینی، تعرفه تماس رومینگ بین الملل شامل «مكالمه»، «پیامك» و «اینترنت همراه» مشتركان خود در عراق را كم كرد.
بر این اساس از روز سه شنبه ۱۶ مهر تا روز جمعه ۳ آبان ماه سال جاری، تعرفه مكالمه مشتركین همراه اول با ایران دقیقه ای ۳۲۰۰ تومان، مكالمه دریافتی و تماس با شماره عراقی دقیقه ای ۲۱۰۰ تومان، ارسال پیامك ۹۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۸۵۰ تومان محاسبه می شود. گفتنی است روشن كردن گوشی تلفن همراه هزینه نداشته و دریافت پیامك هم مجانی است.
در خدمتی دیگر همراه اول به مشتركینی كه در بازه زمانی۱۶ تا ۳۰ مهر به كشور عراق مسافرت می كنند، بسته های دو روزه اینترنت همراه ۲۰ مگابایتی هدیه می دهد.
همچنین اپراتور اول جهت عرضه خدمات هرچه بهتر به زائرین اربعین، چهار بسته اینترنت مقرون به صرفه تدارك دیده است؛ این بسته های متنوع یك روزه و هفت روزه با حجم ۱۰۰ مگابایت تا یك گیگابایت عرضه شده كه مشخصات بسته ها و نحوه فعالسازی در پرتال همراه اول قابل مشاهده می باشد.
گفتنی است قبل از این، تعرفه هر دقیقه مكالمه با ایران ۴۵۰۰ تومان، دریافت مكالمه دقیقه ای ۳۰۰۰ تومان، ارسال پیامك ۱۵۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۲۳۰۰ تومان بود.
علاوه بر این، با نزدیك شدن به اربعین حسینی، اپراتور اول ظرفیت شبكه نسل دو، سه و چهار خویش را برای مكالمه و اینترنت، در پایانه های مرزی افزایش داده و تدابیر ویژه ای را برای این مراسم در نظر گرفته است.
همراه اول برای عرضه خدمات ارتباطی هرچه بهتر به زائرین، در پایانه های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفیت سایت های BTS خویش را نسبت به اربعین سال قبل افزایش داده و هم مقرر است در این پایانه ها، سرویس وای فای مجانی عرضه گردد.
مانیتورینگ شبكه به صورت ۲۴ ساعته و بهینه سازی تمام مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی همچون اقدامات همراه اول برای مراسم پیاده روی اربعین امسال است.
همراه اول با اعزام كارشناسان خود به كشور عراق، در 13 نقطه شامل 2 نقطه در شهر نجف، 5 نقطه در شهر كربلا و 6 نقطه در راه پیاده روی اربعین، پاسخگوی مشكلات و سوالات مشتركان خواهد بود. همینطور همراه اول در مرزهای خروجی خسروی، مهران، چذابه، شلمچه و فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) نسبت به عرضه خدمات و راهنمایی زائرین جهت استفاده صحیح از خدمات ارتباطی اقدام خواهد نمود.
در اربعین امسال همراه اولی ها می توانند با استفاده از سرویس مجانی «اعلام وضعیت»، بدون احتیاج به اینترنت از راه شماره گیری «ستاره ۷۲۷۲ مربع» وضعیت خویش را در سیستم ثبت كرده تا دیگر زائرین و آشنایان بتوانند از وضعیت شان در هر لحظه آگاه شوند.
2121

1398/07/26
19:03:29
5.0 / 5
4525
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , سایت , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی