بزرگ ترین فروشگاه اختصاصی هوآوی در چین راه اندازی شد

بزرگ ترین فروشگاه اختصاصی هوآوی در چین راه اندازی شد به گزارش نیو وبلاگ بزرگ ترین فروشگاه اختصاصی هوآوی بعد از سال ها انتظار راه اندازی شد. این فروشگاه كه فضایی بالغ بر ۱۳۰۰ متر مربع دارد،   تجربه ای به یادماندنی از اینترنت پرسرعت ۵G و خرید مستقیم از هوآوی را در اختیار كاربران می گذارد.



۶ مهر ماه، هوآوی بزرگ ترین فروشگاه فیزیكی خویش را در قلب شهر شنزن و مركز خرید MixC World چین افتتاح نمود. این فروشگاه بزرگ ترین مركز فروش مستقیم هوآوی در دنیا است و طراحی و ساخت آن از سال ۲۰۱۷ شروع شده بود. مشتریان هوآوی قادرند در فضایی بالغ بر ۱۳۰۰ متر مربع به گشت و گذار میان بخش های مختلف فروشگاه و محصولات گوناگون بپردازند و همینطور از تجربه شبكه فوق سریع ۵G هوآوی لذت ببرند.
ریچارد یو مدیرعامل هوآوی، در مراسم افتتاحیه این مجموعه اظهار داشت: «شنزن یكی از مراكز پیشرو در نوآوری و تكنولوژی در سطح بین المللی است. ما بر این باوریم كه فروشگاه جدید هوآوی می تواند پل ارتباطی جدیدی میان این شركت و مشتریان باشد».

محلی برای ملاقات و گردهمایی
هوآوی با استفاده از معماری خاص كه تلفیقی از معماری سنتی چین و معماری مدرن غربی است به طراحی و ساخت این فروشگاه پرداخته، نمای بیرونی سازه با شیشه های غول پیكر پوشانده شده است. حتی گوشه های گرد سازه هم با شیشه پوشانده شده اند.

فروشگاه هوآوی ظاهری لوكس دارد. مشتری ها می توانند بدون هیچ محدودیتی در قسمت های مختلف فروشگاه قدم بزنند، استراحت كنند و دوستان خویش را ملاقات كنند.

استراحت گاه هوآوی در قلب شهر

فروشگاه جدید هوآوی علاوه بر اینكه مكانی مناسب برای گشت و گذار است، بعنوان محلی برای برگزاری دوره های كاربردی توسط Huawei Community هم شناخته می شود. این دوره ها در زمینه هایی مانند عكاسی، فیلم برداری، ورزش و سلامت برگزار می گردند.

حضور متخصصان زبده هوآوی در زمینه های متنوع هم سبب شده مشتاقان تكنولوژی و توسعه دهندگان، قادر به یادگیری و كسب اطلاعات مفید از این مراسم باشند. این فروشگاه میزبان بیشتر از ۱۲۰ نفر از متخصصان در زمینه های گوناگون است كه به هوآوی پیوسته اند تا علاوه بر عرضه بی وقفه خدمات، پاسخگوی سوال های مشتریان در حوزه های مختلف و به زبان های گوناگون باشند.
Herman Zhu، مدیر ارشد بازاریابی هوآوی، در اینباره می گوید: «ما این مجموعه را فروشگاه در نظر نمی گیریم و از آن بعنوان «محلی برای گردهمایی عموم» یاد می نماییم. در این مجموعه مشتری ها می توانند به ایده پردازی و یادگیری پیچیده ترین تكنولوژی های روز بپردازند و با افراد هم رشته خود آشنا شوند».

مدرن و دوستدار محیط زیست

ریچارد یو، مدیرعامل هوآوی، درباره فروشگاه جدید هوآوی می گوید: «هوآوی همواره نوآوری ها و خصوصیت های جدید را به گوشیهای هوشمند اضافه می كند. این فروشگاه هم به بعضی از جدیدترین نوآوری های هوآوی مجهز شده تا علاوه بر هوشمند بودن، تا حد امكان با محیط زیست هم سازگار باشد».
تمام فضای فروشگاه دارای پوشش اینترنت ۵G است و مشتری ها می توانند ارتباط فوق سریع ۵G را با كمترین تاخیر تجربه كنند. در جهت خلق بهترین تجربه برای مشتریان، فروشگاه به سیستم هوشمند پلت فرم HiLink هوآوی مجهز شده تا مواردی نظیر دما، رطوبت و نور همگی قابل تنظیم و در ایده آل ترین حالت باشند.
قسمت عمده مواد اولیه به كار رفته در ساخت این سازه، سازگار با طبیعت و قابل بازیافت هستند. به همین خاطر می توان این فروشگاه را سازه ای سبز نامید كه با طبیعت پیرامون خود هماهنگ است. اجزای مختلف سقف و دیوارها همگی از جنس پلاستیك قابل بازیافت هستند؛ همینطور میزها از نانو چوب ساخته شده اند و حداقل تا ۱۰ سال قابل استفاده هستند.
2121

1398/08/02
19:10:05
5.0 / 5
4031
تگهای خبر: اطلاعات , اینترنت , بازی , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی