مایكروسافت می خواهد خاطرات بد اینترنت اكسپلورر را پاك كند

مایكروسافت می خواهد خاطرات بد اینترنت اكسپلورر را پاك كند به گزارش نیو وبلاگ شركت مایكروسافت با طراحی یك لوگوی جدید برای مرورگر جدید خود می خواهد خاطرات بد به جا مانده از تجربه كار با مرورگر كند و ناكارآمد ˮاینترنت اكسپلوررˮ را با تقویت موتور جستجوی مرورگر ˮمایكروسافت اجˮ پاك كند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، اكنون كه مرورگر "مایكروسافت اج"(Microsoft Edge) دارای موتور جستجوی جدید كرومیوم(Chromium) شده است، مایكروسافت آماده است تا ظاهر جدیدی را برای مطابقت با جستجوگر جدید این مرورگر عرضه نماید.
این غول نرم افزاری یك لوگوی جدید و الهام گرفته از موج اقیانوس را برای مرورگر جدید خود طراحی نموده است كه شباهت چندانی با نماد قدیمی "اینترنت اكسپلورر" ندارد. البته اگر به دقت به آن نگاه كنید، هنوز شمه ای از حرف "e" وجود دارد، اما بدیهی است كه مایكروسافت ترجیح می دهد این لوگو و مرورگر جدید را خیلی با "اینترنت اكسپلورر" تجربه ناخوشایند كاربران از آن و حفره های امنیتی آن ارتباط ندهد.
نسخه بتا مجهز به كرومیوم مرورگر "اج" از ماه آگوست در دسترس می باشد، اما دقیقاً معلوم نیست كه نسخه نهایی چه زمانی عرضه خواهد شد.
كنفرانس توسعه دهندگان مایكروسافت از ۴ نوامبر شروع می شود. این كنفرانس امكان دارد مكانی ایده آل جهت راه اندازی رسمی این مرورگر جدید باشد كه نشان دهنده تغییر در رویكرد مایكروسافت نسبت به جستجور در محیط وب است.
"اینترنت اكسپلورر" مرورگر قدیمی شركت مایكروسافت است كه به صورت پیش فرض روی سیستم عامل ویندوز (ویندوز ۹۸ و نسخه های بعدی) نصب شده است.
"اج"(Edge) نام مرورگر جدید مایكروسافت است. نخستین نسخه این مرورگر (با اسم رمز اسپارتان) در ۲۱ ژانویه ۲۰۱۵ به صورت رسمی رونمایی گردید و نسخه رسمی آن در كنفرانس بیلد ۲۰۱۵ با نام "مایكروسافت اج" ارائه شد كه جایگزین اینترنت اكسپلورر در ویندوز ۱۰ شد.




منبع:

1398/08/12
14:57:23
5.0 / 5
4660
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی