همراه اول حامی سومین كنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی

همراه اول حامی سومین كنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی به گزارش نیو وبلاگ سومین كنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی با حمایت ویژه همراه اول در حال برگزاری است.



به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سیار ایران، هم زمان با آغاز «سومین كنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی» با مبحث «فرهنگ صلح در اندیشه و سیره امام علی(ع)؛ بازخوانی گفتمان با نگاهی جهانی، چالش امروز و طرحی برای فردا»، اپراتور اول در جهت مسئولیت اجتماعی حمایت مادی و معنوی خود از این رویداد فرهنگی را اعلام نمود.
این رویداد بزرگ علمی كه از ۸ آبان ماه شروع شده و تا ۱۷ آبان ادامه دارد، فرصتی است برای بهره مندی از تلاش پژوهشی گسترده جمع كثیری از استادان، محققان و امام علی(ع) پژوهان در زمینه اندیشه و رفتار آن حضرت و در باب صلح و هم ارج نهادن و تكریم اندیشمندان و پژوهشگران در عرصه امام علی(ع) پژوهی كه در آستانه هفته وحدت و میلاد حضرت ختمی مرتبت(ص) برگزار می گردد.
همراه اول هم به پاس گرامیداشت این رویداد ارزشمند كه با حضور مهمانانی از كشورهای ایران، الجزایر، هند، پاكستان، افغانستان، تاجیكستان، عراق، نیجریه، آلبانی و تونس درحال برگزاری است و همینطور عمل به رسالت مسئولیت اجتماعی خود، مبادرت به پشتیبانی از برگزاری این رویداد و معرفی جایزه جهانی امام علی(ع) كرده است.
براساس اظهارات رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مجموعاً ۱۸۰ مقاله به این كنگره بین المللی رسیده كه از این تعداد، ۱۲۶ مقاله برای داوری ارسال شده است؛ همینطور در مجموع ۸ مقاله برگزیده شده كه در بین آنها ۵ مقاله برگزیده داخلی و ۳ مقاله برگزیده خارجی هستند.
سومین كنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در حال برگزاری است.
2121

1398/09/06
16:21:33
5.0 / 5
3962
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشگر , جهان , محقق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی