بنیانگذاران گوگل كناره گیری می كنند

بنیانگذاران گوگل كناره گیری می كنند نیو وبلاگ: بنیانگذاران ˮگوگلˮ قصد دارند علاوه بر مدیریت گوگل، كنترل كامل ˮآلفابتˮ را نیز به ˮساندار پیچایˮ واگذار كنند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شركت آلفابت اعلام نمود كه "لری پیج"(Larry Page) و "سرگئی برین"( Sergey Brin) در نظر دارند به ترتیب از مدیرعاملی و ریاست هیئت مدیره آلفابت كناره گیری كنند.
مقرر است "ساندار پیچای"(Sundar Pichai)، عهده دار مدیریت هر دو این شركت ها شود.
البته "لری پیج" و "سرگئی برین" همچنان بعنوان بنیانگذار، اعضای هیات مدیره و سهام داران گوگل با این شركت در ارتباط خواهند بود.
ولی این برای نخستین بار است كه این دو از نقش رهبری گوگل چشم پوشی می كنند.
هر دو آنها این زمان را طبیعی اعلام نموده اند و گفته اند كه هم اكنون آلفابت و گوگل به دو مدیر عامل و یك رئیس نیاز ندارد و انتخاب پیچای برای این مسئولیت را منطقی دانستند.
آلفابت همچنان به جست وجو، سرویس ابری، سیستم عامل اندروید و كروم متكی خواهد بود و در عین حال كوشش های بیشتری در مورد سرویس"ویمو"( Waymo) و "لون"(Loon) خواهد داشت.
این در حالیست كه گفته می شود این دگردیسی مدیریتی در زمان بدی اتفاق می افتد. برای اینكه كارمندان گوگل كافرمای خودرا به بی توجه به نگرانی های كارمندان و سركوب سازمان كارمندان متهم كردند. همین طور اعتراضات دیگر در ارتباط با تبلیغ های سیاسی همچنان ادامه دارد. حال كه پیچای قدرت بیشتری گرفته، مشكلات سنگین تری را به یدك می كشد.




منبع:

1398/09/13
17:03:27
5.0 / 5
4641
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی