گوگل فوتو به قابلیت چت و ارسال عكس مجهز می شود

گوگل فوتو به قابلیت چت و ارسال عكس مجهز می شود به گزارش نیو وبلاگ گوگل اخیرا قابلیت جدیدی به ˮگوگل فوتوˮ اضافه كرده كه امكان چت و به اشتراك گذاشتن عكس را برای كاربران فراهم می آورد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، یكی از بهترین نكات در مورد سرویس "گوگل پلاس"، امكان عكسبرداری آن است كه به كاربران امكان می دهد تصاویر خویش را از فاصله دور یا نزدیك با یكدیگر به اشتراك گذارند و درباره آنها صحبت كنند. گوگل اخیرا از قابلیت جدیدی برای سرویس "گوگل فوتو"(Google Photos) رونمایی كرده كه آنرا به یك پیام رسان شخصی تبدیل می كند.
این توانایی جدید، به كاربران امكان می دهد تا تصاویر و فیلم های خویش را به اشتراك گذارند. كاربران می توانند هنگام به اشتراك گذاشتن تصاویر و فیلم های خود، آنها را به چت خصوصی در نسخه وب یا تلفن همراه اضافه كنند. همینطور امكان لایك كردن و كامنت گذاشتن هم در مورد تصاویر و فیلم ها و ذخیره آنها وجود خواهد داشت.
"ژانوی شاه"(Janvi Shah)، مدیر تولید گوگل فوتوز در پست وبلاگ خود نوشت: قرار نیست كه این توانایی، جایگزین اپلیكیشن های چت كنونی شود اما ما امیدواریم كه بتواند كمك نماید تا كاربران، خاطرات خویش را با خانواده و دوستان به اشتراك گذارند. این توانایی می تواند یك سكوی پرتاب بزرگ برای مكالمه باشد.
امكان اجرای این توانایی جدید برای سرویس های اندروید و iOS در هفته آینده فراهم خواهد شد.



1398/09/14
21:23:38
5.0 / 5
4448
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , اندروید , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی