آخرین پرواز جمعی از نخبگان ایرانی،

پیام تسلیت دانشگاه تورنتو در غم از دست رفتن دانشجویان ایرانی

پیام تسلیت دانشگاه تورنتو در غم از دست رفتن دانشجویان ایرانی نیو وبلاگ: دانشگاه ˮتورنتوˮ كه از مطرح ترین دانشگاه های كانادا است، از دست رفتن شش تن از دانشجویان ایرانی خود در سانحه هوایی روز گذشته را تسلیت گفت.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه تورنتو، این دانشگاه طی پیامی در توئیتر از دست دادن دانشجویان ایرانی خود در این حادثه را عمیقا تسلیت گفت و اعلام نمود كه هر سه پردیس دانشگاهی این دانشگاه عزادار از دست دادن قربانیان این حادثه است.
این دانشگاه فوت شش دانشجوی ایرانی خود در این حادثه را تایید نمود و نوشت: جامعه دانشگاهی دانشگاه تورنتو عمیقا ناراحت از دست رفتن این دانشجویان و نگران خانواده و دوستان آن هاست.
دانشگاه تورنتو همین طور نوشت كه مراقب حفظ حریم خصوصی این دانشجویان است و اعلام نمود كه شش دانشجوی دانشگاه تورنتو كه از قربانیان این حادثه تلخ هستند، "مجتبی عباس نژاد"، "محمد حسین اسدی لاری"، "زینب اسدی لاری"، "محمدامین بیروتی"، "محمد امین جبلی" و "محمد صالحه" نام دارند.
همین طور این دانشگاه اعلام نمود كه به احترام این دانشجویان، پرچم این دانشگاه در سه پردیس آن به حالت نیمه افراشته قرار خواهد گرفت.




منبع:

1398/10/20
16:20:43
5.0 / 5
3979
تگهای خبر: دانشگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی