مشاركت خیرخواهانه بیست میلیارد ریالی كاربران آپ به هموطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان

مشاركت خیرخواهانه بیست میلیارد ریالی كاربران آپ به هموطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان به گزارش نیو وبلاگ كاربران آپ طی مدت دو روز، بیست میلیارد ریال برای كمك به هموطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان پرداخت كردند



به گزارش روابط عمومی شركت آسان پرداخت پرشین، تكنولوژی موبایل، اینترنت و شبكه های اجتماعی كمك شایانی به تسهیل و سرعت دریافت كمك های مردمی كرده است كه مجموعه آسان پرداخت پرشین (آپ) هم با اتكا به خانواده 40 میلیونی خود، امكان دریافت این كمك ها را در بخش نیكوكاری اپلیكیشن آپ قرار داده است تا مردم نوع دوست و خیّر بتوانند، به آسانی كمك های خویش را به صورت مستقیم به حساب موسسه مورد نظر واریز نمایند.
در روزهای اخیر با عنایت به حادثه سیل در استان های جنوبی كشور، گزینه كمك به سیل زدگان سیستان بلوچستان از راه هلال احمر به بخش نیكوكاری افزوده شد كه طی دو روز ابتدایی نزدیك به دو میلیارد تومان از راه اپلیكیشن آپ كمك نقدی جمع آوری شد. لازم به توضیح است كه مبالغ جمع آوری شده در این پویش، مستقیماً (و در لحظه) به حساب هلال احمر استان سیستان و بلوچستان واریز می شود. نكنه جالب توجه اینكه دامنه مبالغ اهدایی از 1000 تومان تا 10 میلیون تومان بوده است و این نشان داده است كه هموطنان با هر سطح از تمكن مالی با اعتماد به اپلیكیشن آپ از این پویش استقبال كرده اند.
این پویش در شبكه های اجتماعی هم مورد اقبال چند تن از هنرمندان و شخصیت های شناخته شده قرار گرفته و بازنشر شد كه این مورد به افزایش آگاهی از این روشِ آسان برای كمك به مردم نیازمند سیستان و بلوچستان كمك شایانی كرده است. این طرح، تا آخر هفته آتی ادامه خواهد داشت كه با عنایت به افزایش آگاهی، انتظار می رود روز به روز به میزان مشاركت كاربران اضافه شود.
همچنین كاركنان، مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شركت آسان پرداخت هم كمك های غیر نقدی خویش را برای كمك به مردم صدمه دیده استان سیستان و بلوچستان ارسال كرده اند كه در ایام گذشته به دست هموطنان عزیزمان در جنوب شرق كشور رسیده است.
2121

1398/11/16
23:36:18
5.0 / 5
4284
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , اینترنت , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی