توسط كاسپرسكی

عرضه آنتی ویروس رایگان در سراسر جهان

عرضه آنتی ویروس رایگان در سراسر جهان به گزارش نیو وبلاگ لابراتوار كاسپرسكی اعلام نمود، آنتی ویروسی رایگان را برای استفاده كاربران در سراسر جهان عرضه نموده است.


كاسپرسكی این اقدام خود را هدیه ای برای كاربران دانسته تا از آلوده شدن سیستم های كامپیوتری به ویروس های مخرب جلوگیری كند.
به گفته این شركت، آنتی ویروس كسپرسكی رایگان برای ۱۸ ماه قابلیت استفاده دارد.
این شركت روسی اعلام كرده است بسیاری از كاربران اینترنت حتی ۲۰۰۰ روبل برای خرید آنتی ویروس امن ندارند، به همین دلیل مجبور به استفاده از سیستم های آنتی ویروس های قدیمی و تقلبی می شوند، حتی گاهی از آنتی ویروس ویندوز استفاده می كنند، به همین دلیل ما به طور رایگان سیستم آنتی ویروس شركت خود را در اختیار آنها قرار می دهیم تا به گسترش پایگاه های داده ها و سیتم آموزشی كمك كنیم.
به گفته كسپرسكی توزیع رایگان این آنتی ویروس به صورت تدریجی در ماه ژوئیه، برای كارابران آمریكا، كانادا و بسیاری از كشورهای منطقه آسیا و اقیانوس آرام از جمله قزاقستان فعال می شود و تاپایان سال همه كشورها امكان دسترسی به آن را دارند.
شركت كاسپرسكی كه متخصص در حفاظت سیستم های رایانه در برابر ویروس ها، اسپم ها و حملات هكری است، در سال ۱۹۹۷ میلادی توسط یوگنی وناتالیا كاسپرسكی در مسكو پایه گذاری شد كه اكنون درآمد سالانه آنها بیش از ششصد میلیون دلار در سال است.

1396/05/05
13:41:47
5.0 / 5
5721
تگهای خبر: آنتی ویروس , ویندوز , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی