آغاز آزمایش یك روش درمانی برای كووید-۱۹

آغاز آزمایش یك روش درمانی برای كووید-۱۹ به گزارش نیو وبلاگ شركت ˮایلای لیلیˮ(Eli Lilly) اعلام نمود كه آزمایش اولیه بالینی یك درمان بالقوه برای بیماری ˮكووید-۱۹ˮ را آغاز می كند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از سی ان بی سی، این روشی درمانی نخستین مطالعه روی درمان آنتی بادی ضد کووید-۱۹ است.
شرکت "ایلای لیلی"(Eli Lilly) یکی از چندین شرکت داروسازی و موسسه تحقیقاتی است که روی تولید واکسن ها، آنتی ویروس ها و سایر روش های درمانی کووید-۱۹ کار می کند.
این شرکت اعلام نمود که مطالعه اولیه محققان این شرکت به ارزیابی ایمنی و تحمل پذیری بیماران کووید-۱۹ بستری در بیمارستان که تحت این درمان قرار می گیرند، خواهد پرداخت و نتایج این آزمایش اواخر ماه ژوئن اعلام خواهد شد.
این داروی آزمایشی "LY-CoV۵۵۵" نام گرفته و با همکاری شرکت های " Lilly" و "AbCellera Biologics" توسعه یافته است.
روش درمانی توسعه داده شده توسط این دو شرکت یک آنتی بادی است که ضد ساختار پروتئینی ویروس ساخته شده و به منظور پیشگیری از اتصال ویروس به سلول های انسان طراحی شده و بدین سان ویروس را خنثی می کند.
شرکت سازنده این روش درمانی اظهار داشت: درمان آنتی بادی ما بعد از آن که محققان در خون اولین بیماران آمریکایی بهبود یافته از کووید ۱۹، آنتی بادی را شناسایی نمودند، ساخته شده است.
شرکت لیلی انتظار دارد که در صورت اطمینان از عملکرد ایمن دارو، مرحله بعدی آزمایش روش درمانی خویش را آغاز کند و روش درمانی بالقوه خویش را روی بیماران کووید-۱۹ که بستری نشده اند مورد مطالعه قرار دهد.




منبع:

1399/03/15
23:24:54
5.0 / 5
2724
تگهای خبر: آنتی ویروس , تحقیقات , درمان , محقق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی