نخستین ناگت مرغ آزمایشگاهی در آشپزخانه رستوران معروف

نخستین ناگت مرغ آزمایشگاهی در آشپزخانه رستوران معروف به گزارش نیو وبلاگ رستوران زنجیره ای معروف كی اف سی(KFC) امیدوار است بتواند بزودی اولین ناگت مرغ ساخته شده در آزمایشگاه را در رستوران های خود به مشتریان عرضه نماید.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، کوشش برای تولید گوشت های آزمایشگاهی در حال گسترش است تا به جای گوشت حیوانات بعنوان بازیگر اصلی صحنه فست فودها شناخته شود.
حالا گزارش شده است که رستوران زنجیره ای KFC با هدف تولید نخستین ناگت مرغ آزمایشگاهی در جهان با شرکت چاپ سه بعدی روسی "Bioprinting Solutions" همکاری خویش را شروع کرده است.
این شرکت روسی با استفاده از سلول های مرغ و مواد گیاهی، در حال توسعه یک روش چاپ مواد افزودنی است که در حالت ایده آل، "طعم و بافت" مرغ طبیعی را بدون اینکه حیوانی کشته شود، تولید می کند. در عین حال KFC هم نان، ادویه جات و سایر مواد لازم را برای مطابقت با امضای خاص این رستوران فراهم می آورد.
KFC امیدوار است تا پاییز سال جاری یک طرح نهایی و آماده آزمایش در مسکو داشته باشد.
گوشت تولید شده در آزمایشگاه مزایای بسیاری دارد. این گوشت با محیط زیست بسیار سازگارتر است، چونکه به منابع زیادی احتیاج ندارد. KFC به یک مطالعه اشاره می کند که نشان داده است تولید این گوشت ۱۰۰ برابر به زمین و مزارع کمتری نیاز دارد و انتشار گازهای گلخانه ای را ۲۵ برابر می کاهد.
این گوشت همینطور با پیشگیری از صدمه رساندن به حیوانات و عدم استفاده از مواد شیمیایی سالم تر است.
همینطور این نوع گوشت، منبع غذایی با ثبات تری را فراهم می آورد، چون که به فراز و نشیب های مرغداری ها در تولید مرغ وابسته نخواهد بود.




منبع:

1399/04/29
16:55:15
5.0 / 5
2295
تگهای خبر: بازی , جهان , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی