معاون وزیر صنعت اعلام كرد

خرید بیشتر از ۸ و دو دهم میلیون تن گندم در كشور

خرید بیشتر از ۸ و دو دهم میلیون تن گندم در كشور به گزارش نیو وبلاگ معاون وزیر صنعت، از خرید بیشتر از ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم تا ۱۱ شهریور ماه اطلاع داد و اظهار داشت: دولت با تمام توان در شرایط سخت نقدینگی، پول گندمكاران را پرداخت كرده است.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، یزدان سیف، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از خرید بیشتر از ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم تا ۱۱ شهریور ماه اطلاع داد و اظهار داشت: دولت با تمام توان در شرایط سخت نقدینگی، پول گندمکاران را پرداخت کرده است و تابحال ۹۰ درصد از پول گندم های تحویلی به مراکز خرید تسویه شده است.
وی اضافه کرد: در مقایسه با ۱۱ شهریور ماه سال گذشته، خرید تضمینی رشد ۷ درصدی در کشور دارد و هم اکنون مراکز خرید در استان ها آماده تحویل گندم کشاورزان هستند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام نمود: تابحال بیشتر از ۱۸ هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان به گندم کاران پرداخت شده است.
سیف اظهار داشت: مقدار خرید تضمینی گندم هم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷ درصدی دارد.
وی اضافه کرد: ارزش کل خرید تضمینی گندم به ۲۰ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان رسیده است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام نمود: دانه روغنی کلزا به مقدار ۲۶۵ هزار تن به ارزش بیشتر از ۱، ۲۰۰ میلیارد تومان خریداری شده است و ۱۰۰ درصد پول آن به کلزاکاران پرداخت شده است.
سیف اظهار داشت: تابحال در دو استان خوزستان و کرمان ۴۶۰ تن دانه آفتابگردان خریداری شده است. وی اظهار داشت: ۱۱ تن دانه روغنی گلرنگ هم در فارس و کرمانشاه تحویل مراکز خرید شده است.


منبع:

1399/06/15
15:43:05
5.0 / 5
1686
تگهای خبر: صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی