توقف پشتیبانی واتساپ از نسخه های قدیمی iOS و اندروید

توقف پشتیبانی واتساپ از نسخه های قدیمی iOS و اندروید نیو وبلاگ: پیام رسان واتساپ اعلام نمود از سال 2021 به پشتیبانی از گوشی هایی که با نسخه های قدیمی اندروید و iOS کار می کنند، اختتام خواهد داد.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، در آخر سال ۲۰۲۰ واتساپ در تلفنهای هوشمندی که نسخه سیستم عامل آنها پایینتر از iOS ۹ و اندروید ۴.۰.۳ است، دیگر کار نخواهد کرد.

صفحه پشتیبانی واتساپ به کاربران سفارش کرده است برای بهره مندی از امکانات این پیام رسان، از تازه ترین نسخه های سیستم عامل iOS و اندروید استفاده کنند و اعلام نموده که واتساپ برای آیفون از نسخه ۹ به بعد و برای اندروید از نسخه های ۴.۰.۳ به بعد پشتیبانی می کند. بااینکه تلفنهای هوشمندی زیادی نیستند که با نسخه های قدیمی سیستم عامل iOS و اندروید کار می کنند اما لازم است توجه گردد این تلفنها پشتیبانی از پیام رسان واتساپ را از دست خواهند داد. برای آیفونها، همه مدل های آیفون تا آیفون ۴ پشتیبانی را از دست می دهند و کسانی که از آیفون ۴اس، آیفون۵، آیفون ۵اس، آیفون ۶ و آیفون ۶اس استفاده می نمایند باید سیستم عامل خودرا به iOS ۹ به بعد ارتقا دهند تا بتوانند همچنان از واتساپ استفاده کنند.

برای اندروید هم گوشی های زیادی نیستند که همچنان از نسخه های قدیمیتر از ۴.۰.۳ استفاده می نمایند اما بعضی از مدلها شامل HTC Desire، ال جی اوپتیموس بلک، موتورولا Droid Razr و سامسونگ گلکسی اس ۲ همچنان با نسخه های قدیمی اندروید کار می کنند و تا آخر سال ۲۰۲۰ پشتیبانی واتساپ از آنها متوقف خواهد شد.

برخی از کاربران ممکنست با آپدیت سیستم عامل بتوانند همچنان از واتساپ در گوشی های مدل قدیمی استفاده کنند اما برخی دیگر ممکنست ناچار باشند گوشی جدیدی خریداری کنند تا بتوانند به این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

بر اساس گزارش نیوز۱۸، واتساپ در آخر هر سال به پشتیبانی از گوشی های قدیمیتر iOS و اندروید اختتام می دهد. سال قبل هم به پشتیبانی از گوشی های دارای سیستم عامل قدیمیتر از iOS ۸ و نسخه اندروید قدیمیتر از ۲.۳.۷ اختتام داده بود.





منبع:

1399/09/27
11:18:48
5.0 / 5
1023
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی