چرا پیام رسان های داخلی در جذب مخاطب موفق نبودند؟

چرا پیام رسان های داخلی در جذب مخاطب موفق نبودند؟ ایران نوشت: «پیام رسان بومی بیسفون پس از هشت سال فعالیت سرورهای خودرا خاموش می کند. این پیام رسان داخلی در اطلاعیه ای از اختتام فعالیت خود آگاهی داد.» اما علت موفق و ناموفق بودن یک پیام رسان چیست؟ آیا فیلترینگ شبکه های خارجی راهی برای جذب کاربران به پیام رسان های بومی است؟


یک استراتژی اشتباه
علیرضا یاری کارشناس شبکه های اجتماعی معتقد می باشد فیلترینگ شبکه های اجتماعی خارجی استراتژی صحیحی برای جایگزین کردن پیام رسان های داخلی نیست، بلکه باید استراتژی صحیحی برای پیام رسان های داخلی تعریف و اجرا نماییم. اگر پیام رسانی مدل تجاری خوبی نداشته باشد، نمی تواند در بازار موفقیت به دست آورد و حمایت ها تنها یک جنبه از کسب وکار را پوشش می دهد و تضمین کننده موفقیت پیام رسان نیست. بعنوان مثال حمایت های مالی مانند وام تنها یک دوره می تواند کسب و کاری مانند پیام رسان بومی را سرپا نگه دارد.


منبع:

1399/12/17
23:40:11
0.0 / 5
1055
تگهای خبر: سرور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی