با آلبرت اینشتین صحبت كنید!

با آلبرت اینشتین صحبت كنید! نیو وبلاگ: دانشمندان هوش مصنوعی آلبرت اینشتین را به وجود آورده اند که می تواند با طرفداران صحبت کند و به سوالات آنها پیرامون نظریه هایش پاسخ دهد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، آلبرت اینشتین فیزیکدان فقید با یک پلت فرم انسانی دیجیتالی که نگاه و صدای این دانشمند معروف را بازآفرینی کرده، باردیگر زنده شده است.
نسخه دیجیتالی کاملاً با لهجه آلمانی و با لحنی نرم و دوستانه صحبت می کند و با همان رفتار شوخ طبعی خشک که گفته شده اینشتین واقعی داشته، برنامه ریزی شده است.
کاربران می توانند در مسابقه های روزانه شرکت نمایند و از این شخصیت مبتنی بر هوش مصنوعی درباره علم، زندگی و کار او سوال کنند. اینشتین به سبب کار در رشته فیزیک خصوصاً برای نظریه نسبیت که درک افراد درباره فضا زمان، گرانش و جهان را تغییر داد، معروف است.
این نوآوری توسط شرکت "UneeQ" به وجود آمده و انتشار آن همزمان با صدمین سالگرد جایزه نوبل فیزیک اینشتین بوده است. این دانشمند مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند دانش افراد را در مورد موضوعات مختلف بوسیله مسابقه خود آزمایش کند یا آنها می توانند در مورد کار و تحقیق زندگی وی گفتگوی شخصی داشته باشند.


اینشتین دیجیتال در پاسخ به این پرسش که آیا سفر در زمان روزی امکانپذیر خواهد بود، اظهار داشت: از لحاظ تئوری، بله. روزی خواهیم فهمید که سفر در زمان چگونه کار می کند. با این وجود برای انجام این کار به یک ماشین زمان به اندازه خورشید نیاز خواهد بود بدین سبب فکر نمی کنم به این زودی ها باشد.
بااینکه این فناوری سرگرم کننده است اما بگفته شرکت سازنده این فناوری همین طور بمنظور ایجاد فضایی دوستانه برای بیشتر کسانی که از انزوا و تنهایی در طول یک سال قبل رنج می برند طراحی شده است.
"دنی تومست"(Danny Tomsett)، مدیر عامل UneeQ اظهار داشت: سلامت روان از مشکلات مهم جامعه امروز است که کووید-۱۹ آنها را به شدت شدت بخشیده است ما بطور فعال در جستجوی راهی نوین برای حل این مشکلات هستیم.



1400/02/01
16:20:24
0.0 / 5
1069
تگهای خبر: جهان , دانشمند , دیجیتال , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی