۲هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین كشف شد

۲هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین كشف شد نیو وبلاگ: فرمانده انتظامی قصرشیرین اظهار داشت: 2 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان کشف و توقیف شد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمدی" اضافه کرد: عنوان کرد: ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون سوخت رسان مشکوک و جهت بازرسی آنرا متوقف کردند.
وی عنوان کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از این کامیون و از نوع گازوئیل از این کامیون کشف شد.
فرمانده انتظامی قصرشیرین اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکل پرونده بمنظور صدور حکم لازم به دستگاه قضایی تحویل گردید.
وی در آخر از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم آگاهی داد.
شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می شود.
۲ تن برنج احتکار شده در سرپل ذهاب کشف شد
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب نیز از کشف ۲ تن برنج احتکار شده ایرانی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی خبرداد.
سرهنگ "منوچهر رضایی" اضافه کرد: بعد از اطلاع ماموران از وجود مقدار زیادی برنج احتکار شده در در یک واحد صنفی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و کشف محل احتکار نسبت به انجام بازرسی های لازم بعد از هماهنگی با مقام قضایی اقدام نمودند.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب اظهار داشت: در جریان این بازرسی ۲ تن برنج احتکار شده به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف و صاحب آن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.



منبع:

1400/02/20
23:50:35
0.0 / 5
792
تگهای خبر: اقتصاد , تحقیقات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی