سازمان بهداشت جهانی واكسن سینوواك را تایید نمود

سازمان بهداشت جهانی واكسن سینوواك را تایید نمود نیو وبلاگ: سازمان بهداشت جهانی استفاده از واکسن کرونا سینوواک دومین واکسن ساخت چین را جهت استفاده ضروری تایید نمود.



به گزارش خبرگزاری رویترز، سازمان جهانی بهداشت در اطلاعیه ای روز سه شنبه اعلام نمود که این سازمان واکسن کرونا ساخت شرکت سینوواک را جهت استفاده ضروری تایید کرده که این واکسن را به دومین محصول چینی مورد تایید سازمان بهداشت جهانی برای مبارزه با ویروس کرونا تبدیل نموده است.

یک هیات مستقل از متخصصان اعلام نمودند که واکسن سینوواک را برای افراد بالای ۱۸ سال و مرحله دوم آنرا بین ۲ الی ۴ هفته بعد از دریافت مرحله اول سفارش می کنند.

واکسن ساخت شرکت سینوواک بعد از تاییدیه سینوفارم (که تحت حمایت دولت چین تولید شده) در تاریخ ۷ مه (۱۷ اردیبهشت) از طرف سازمان جهانی بهداشت به دومین واکسن چینی مورد تایید این سازمان تبدیل شد.

سومین واکسن چینی تولید شرکت «کن سینو بیولوژیکز» اطلاعات بالینی خودرا ارائه کرده اما هنوز بررسی های سازمان جهانی بهداشت بر روی آن صورت نگرفته است.

شرکت سینوواک اعلام نمود که بیش از ۶۰۰ میلیون دوز تا اختتام ماه مه در داخل و خارج از کشور تولید و بیش از ۴۳۰ میلیون دوز از آنها را توزیع کرده است.



منبع:

1400/03/11
22:59:01
0.0 / 5
1017
تگهای خبر: اطلاعات , جهان , سازمان , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی