مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

كارگروه ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست در قم تشكیل شد

كارگروه ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست در قم تشكیل شد قم ـ ایرنا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار داشت: برمبنای مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور، کارگروه «ارتقاء فرهنگ حفاظت محیط زیست» ذیل شورای فرهنگ عمومی در قم تشکیل شده است.


سید موسی حسینی کاشانی روز یکشنبه در اولین جلسه کارگروه «ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست» در قم اظهار داشت: تشکیل این کارگروه باتوجه به اهمیت و حساسیت مسائل زیست محیطی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و بصورت جدی در استان پیگیری شده است.
وی با اشاره به ابلاغ و رونمایی از سند برنامه ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست در سطح ملی، استان قم را در تشکیل کارگروه مربوطه پیشرو دانست و اظهار داشت: امیدواریم اهداف و برنامه های این سند ارزشمند، با تلاش و مشارکت همه دستگاههای اجرائی ذیربط به خوبی در قم محقق شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه اضافه کرد: بدون تردید از شهر مقدس قم انتظار می رود که در مسائل فرهنگی خصوصاً در زمینه فرهنگسازی زیست محیطی مبتنی بر آموزه های دینی پیشگام بوده و اقدامات مؤثری انجام دهد.
وی با اشاره به معضلات و چالش های زیست محیطی در استان قم، مقابله با این موانع و مشکلات را نیازمند عزم جدی و مشارکت همگانی دانست و اظهار داشت: باید همه همت و تلاش خودرا برای توسعه و تعمیق فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه به کار بگیریم تا به بحران های زیست محیطی گرفتار نشویم.
سند برنامه ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست روز یکشنبه با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست در تهران رونمایی و اولین جلسه کارگروه استانی ذیل آن با حضور آیت الله سعیدی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی استان قم و تعدادی از مسؤولان و کارشناسان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) انجام شد./


1400/03/23
22:48:14
0.0 / 5
997
تگهای خبر: سازمان , محقق
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی