۲۸ خرداد روزآزمون ملی؛

جانشین فرمانده ناجا: حضور در انتخابات حفظ دستاوردهای انقلاب است

جانشین فرمانده ناجا: حضور در انتخابات حفظ دستاوردهای انقلاب است به گزارش نیو وبلاگ جانشین فرمانده ناجا اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات، آبیاری کردن شجره طیبه انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب و تحویل آن به نسل های آینده است.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی روز جمعه با حضور در مسجد مالک اشتر ستاد ناجا رای خودرا به صندوق انداخت.
وی در حاشیه مشارکت در انتخابات با اعلان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دو محور جمهوری و اسلامی شکل گرفته است، گفت: حضور مردم در انتخابات، آبیاری شجره طیبه انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب و تحویل آن به نسل های آینده است.
سردار رضایی افزود: شرکت در انتخابات یک فریضه است و می توان با مشارکت در این امر مهم از دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل تمامی بد خواهان پاسداری کرد.
جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر این که انقلاب اسلامی در امتداد بعثت پیامبر اکرم(ص) و عاشورا شکل گرفته است، اشاره کرد: به اعتقاد بنده برگزاری انتخابات جمهوری اسلامی ایران بسترساز ظهور امام عصر(عج) است.
به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) روز جمعه ۲۸ خرداد شروع شد.
طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.
زمان شروع پروسه انتخابات از ساعت ۷ بامداد جمعه شروع شد و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت ستاندن رای تا ساعت ۲ بامدادان شنبه وجود دارد.




منبع:

1400/03/28
13:46:23
0.0 / 5
4264
تگهای خبر: دستاورد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی