۷۱ دستگاه ماینر غیر مجاز در كرمانشاه كشف شد

۷۱ دستگاه ماینر غیر مجاز در كرمانشاه كشف شد به گزارش نیو وبلاگ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک مزرعه بیت کویین و توقیف ۷۱ دستگاه ماینر غیر مجاز در حوالی شهر کرمانشاه اطلاع داد.


سردار «علی اکبر جاویدان» عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی در خصوص وجود یک مزرعه بیت کویین در شهرک صنعتی فرامان واقع ۱۵ کیلومتری کرمانشاه، رسیدگی به مبحث در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مزرعه مذکور در یکی از انبارهای شهرک صنعتی شده و بعد از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در این بازرسی ۷۱ دستگاه ماینر غیر مجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.
سردار جاویدان همینطور از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم اطلاع داد.
سارق تجهیزات انتقال گاز در دام پلیس کرمانشاه
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق تجهیزات انتقال و کشف هشت فقره سرقت از وی اطلاع داد و اظهار داشت: بعد از وقوع چند مورد سرقت علمک گاز شهری در شهر کرمانشاه رسیدگی به مبحث در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ «علیرضا دلیری» گفت: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت حین گشت زنی موفق به شناسایی سارق حرفه ای حین سرقت علمک های گاز در محله تازه آباد شده و نسبت به دستگیری وی اقدام نمودند.
وی با اشاره به اعتراف سارق به ارتکاب هشت فقره سرقت، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم اطلاع داد.
او در انتها مبارزه با جرائم اقتصادی را همچون مأموریت ها و اولویت های اصلی پلیس کرمانشاه اعلام کرد
پلمپ ۴۰ واحد صنفی متخلف در شهرستان روانسر
فرمانده انتظامی روانسر از پلمپ ۴۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان طی یک هفته اخیر اطلاع داد و اظهار داشت: در جهت اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله باکرونا طرح بازدید از واحدهای صنفی سلامت محور در روانسر به مرحله اجرا درآمد.
سرهنگ "ایمان مرادی" گفت: در این طرح از ۱۱۲ واحد صنفی شهرستان بازدید به عمل آمد که در نتیجه آن ۴۰ واحد به سبب ارتکاب تخلف پلمب شد.
سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: همینطور به ۱۵ واحد صنفی اخطار پلمب و به ۳۱ واحد صنفی هم تذکر داده شد.


1400/04/22
21:24:11
0.0 / 5
740
تگهای خبر: اطلاعات , اقتصاد , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی