عرضه خدمات امداد خودرو ایران در دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی

عرضه خدمات امداد خودرو ایران در دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی نیو وبلاگ: شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا در همکاری با شرکت امداد خودرو ایران چهار خدمت خودرویی را در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی راه اندازی نمود.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، آیین انعقاد قرارداد راه اندازی چند خدمت امداد خودرویی با حضور مهدی سیدهاشمی مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا و سیدعباس میرحسینی مدیر عامل شرکت امداد خودرو ایران برگزار شد.
طبق توافقات در این قرارداد «۴ خدمت» امدادیار، امداد سیار ایران خودرویی، امداد سیار غیر ایران خودرویی و کارت طلایی در چارچوب خدمات امداد خودرو تعریف شده است.
شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا در نیل به اهداف از پیش تعیین شده و در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری با تکیه بر «ارائه مطلوب خدمات عمومی» با اتکا بر شبکه گسترده و امین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی و با تمرکز بر عرضه الکترونیکی خدمات، کاهش هزینه و پیشگیری از وقت مردم، اجرای این طرح را بر عهده دارد و با جدیت در صدد راه اندازی خدمات جدید در بسترهای مختلف حضوری، اینترنتی و موبایلی با رویکرد هوشمندسازی پلیس است.




منبع:

1400/04/23
11:29:54
0.0 / 5
417
تگهای خبر: الكترونیك , اینترنت , پژوهش , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی