معاون شهردار قم:

200 هزار تن آسفالت درقم توزیع می شود

200 هزار تن آسفالت درقم توزیع می شود به گزارش نیو وبلاگ معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ضمن اشاره به توزیع بیشتر از یک میلیون و ۳۵۵ هزار تُن آسفالت درسطح مناطق هشت گانه شهرقم طی ۶ سال قبل اظهار داشت: تا آخر سال جاری هم ۲۰۰ هزار تُن دیگر توزیع خواهدشد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری قم عباس حلوایی زاده در گفت وگویی آسفالت معابر را همچون اقدام های شاخصی که مطالبه عمومی شهروندان هم بوده دانست و اضافه کرد: شاخصه های مورد توجه درترمیم آسفالت معابر احصاء، و برپایه نیازسنجی و با اولویت دنبال شده است.
وی حجم توزیع آسفالت در مدت یاد شده را بالغ بر یک میلیون و ۳۵۵ هزار تُن ذکر کرد و اظهار داشت: بر مبنای برنامه ریزی های انجام شده تا آخر سال جاری با توزیع ۲۰۰ هزار تُن دیگر به عدد یک میلیون و ۵۵۵ هزار تُن خواهیم رسید.
معاون شهردار قم نحوه توزیع آسفالت را بر مبنای بازدیدهای میدانی، اعلام نیاز مناطق شهرداری و کار کارشناسی صورت گرفته دانست و خاطرنشان کرد: سالانه به صورت میانگین ۲۳۰ هزار تُن آسفالت در سطح شهر و معابر با ۲ رویکرد آسفالت معابر خاکی و ترمیم معابر نیازمند به روکش، به کار رفته است.
حلوایی زاده همینطور دنبال شدن رویکرد صادر نکردن مجوز حفاری پس از انجام عملیات روکش آسفالت را یکی از تاکیدهای شهرداری قم در سالهای اخیر خواند و اظهار داشت: برای اجرایی شدن این رویکرد، پیش از هرگونه عملیات آسفالت ریزی هماهنگی های لازم با شرکتهای زیربنایی صورت گرفته است.
وی در تشریح میزان آسفالت هر یک از مناطق اظهار داشت: به صورت متوسط در منطقه یک، ۱۴۰ هزار تُن، منطقه ۲، ۱۱۶ هزار تُن، منطقه سه ۱۱۶ هزار تُن، منطقه چهار، ۲۳۷ هزار تُن، منطقه پنج ۱۳۱ هزار تُن، منطقه ۶ بالغ بر ۱۵۳ هزار تُن، منطقه هفت، ۶۳ هزار تُن و در منطقه هشت هم ۹۷ هزار تُن آسفالت ریخته شده است.
معاون شهردار قم افزود: در حوزه آسفالت، با تدابیر اندیشیده شده، در چند سال آینده بیشتر به مرحله نگهداری می رسیم و کمتر به روکش نیاز خواهیم داشت، اما شرط این مورد آن است که دیگر تعمیق، حادثه و اجرای شبکه خدماتی مانند آب، فاضلاب و غیره نداشته باشیم و قبل از انجام آسفالت این کارها صورت گرفته باشد.
وی در انتها بیان نمود: با عنایت به مصالح به کاررفته و نوع اجرا این قول را می دهیم که در صورت حفاری نکردن، عُمر روکش آسفالت سطح شهر به ۲۰ سال خواهد افزایش یابد.


منبع:

1400/06/05
16:14:31
0.0 / 5
413
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی