هاشم موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد

هاشم موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد نیو وبلاگ: دکتر حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طی حکمی دکتر میرهاشم موسوی را بعنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب نمود.


به گزارش عصر شنبه ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این حکم نوشت: نظر بمراتب تعهد، کارآمدی، دانش، تخصص و تجربه اجرائی موثر جنابعالی در زمینه رفاه و تامین اجتماعی تا پیموده شدن تشریفات معمول صدور حکم قطعی به استناد بند (ج) قانون اصلاح ماده ۱۱۳ قانون مدیریت خدمات کشوری جنابعالی را به "سرپرستی سازمان تامین اجتماعی" منصوب می کنم.
باتوجه به رویکرد تحولی دولت سیزدهم در زمینه رفاه و تامین اجتماعی اهم انتظارات اینجانب به شرح زیر مورد تاکید است:
۱. شناسایی و بهره گیری حداکثری از همه منابع و ظرفیت های موجود در سازمان و واحدهای تولیدی آن، خصوصاً اولویت دادن به نیروهای کارامد، ارزشی و با انگیزه انقلابی.
۲. افزایش راندمان و ایجاد هماهنگی، انسجام تشکیلاتی برای خدمت بی منت ذینفعان شامل بیمه شدگان و کارفرمایان و بازنشستگان و مستمری بگیران.
۳. اتخاذ رویکرد تحولی، انقلابی و ضد فساد در تقویت منابع انسانی، مالی و سرمایه گذاری در سازمان و واحدهای تحت پوشش در زمینه های بیمه ای، درمان و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و تمهید این ظرفیت ها برای ارتقاء خدمت مردم و بیمه شدگان.
۴. ارتباط و تعامل موثر با همه دستگاهها و سازمان ها و نهادها، در جهت صیانت و استیفای حقوق مشمولین سازمان تامین اجتماعی و پیگیری مجدانه وصول مطالبات قانونی.
۵. تعامل و ارتباط موثر با شرکای اجتماعی در امتداد اعتماد سازی و ایجاد همبستگی و تعلق خاطر به منافع مشترک ایشان با سازمان، برای تامین حقوق بیمه شدگان.
امید است با توکل به خداوند متعال، با روحیه جهادی و نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری خصوصاً انتظارات ایشان در نخستین دیدار دولت سیزدهم با معظم له و در پیاده سازی برنامه های رییس جمهور محترم و خدمت رسانی به ملت شریف ایران موفق باشید.
از خدمات برادر ارجمند جناب آقای دکتر سالاری نیز تقدیر و تشکر می کنم.
مدیر کلی ستادی وزارت رفاه سابق، مدیر کل ستادی سازمان بیمه سلامت، عضو هیات مدیره صندوق بیمه عشایر و روستائیان کشور و معاونت برنامه ریزی و اداری مالی کمیته امداد و... همچون سوابق میرهاشم موسوی است.


منبع:

1400/06/20
21:11:37
0.0 / 5
488
تگهای خبر: خدمات , درمان , سازمان , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی