دومین جشنواره طب ایرانی نیمه حضوری

دومین جشنواره طب ایرانی نیمه حضوری در نشست دوم اعضای شورای سیاست گذاری دومین جشنواره طب ایرانی، دعوت حضوری از برگزیدگان هر یک از محورها و اهدای جوایز به آنها در کنار فراهم شدن بستر مجازی برای حضور همه علاقه مندان مصوب شد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از وبدا، در این جلسه، با بیان ثبت نام 436 نفر در دومین جشنواره طب ایرانی، محورهای پژوهشگر برتر، کووید 19 و فیلم کوتاه، بعنوان پرمخاطب ترین محورها تا کنون معرفی و در مورد جوایز نقدی برگزیدگان هر یک محورها تصمیم گیری شد.

بر مبنای آئین نامه مصوب جشنواره طب ایرانی و همچون دوره نخست آن، علاوه بر جوایز نقدی، «نشان حکمت» به نامهای «استاد دکتر محمدمهدی اصفهانی»، «استاد دکتر سید جلال مصطفوی»، «استاد دکتر عبدالله احمدیه» و «حکیم مومن تنکابنی» به ترتیب به برگزیدگان برتر حوزه های آموزش، پژوهش، درمان و فناوری اهدا می شود و نشان حکمت به نام «حکیم عقیلی» هم برای پیشکسوت برتر در نظر گرفته شده است.

گزارش نتیجه داوری آثار و انتخاب پیشکسوت برتر در این دوره از جشنواره از مواردی است که در نشست سوم اعضای شورای سیاست گذاری مطرح می شود.

دومین جشنواره طب ایرانی نوزدهم آبان ماه، برابر با روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه» در سه محور اصلی و دو محور ویژه برگزار می گردد و با یکبار تمدید، مهلت ثبت نام و ارسال مدارک جهت شرکت در این دوره از جشنواره تا پانزدهم مهرماه از راه پایگاه اینترنتی pmfestival.ir فراهم گشته است.



منبع:

1400/07/04
11:04:51
0.0 / 5
503
تگهای خبر: اینترنت , پژوهش , پژوهشگر , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی