اخطار رئیس پدافند غیرعامل به ورود بدون کنترل زیستی زائرین اربعین

اخطار رئیس پدافند غیرعامل به ورود بدون کنترل زیستی زائرین اربعین به گزارش نیو وبلاگ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مورد ورود بدون کنترل زیستی زائرین اربعین اخطار داد و اظهار داشت: احتمال بروز موج جدید کرونا همچنان وجود دارد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پدافند غیرعامل پایدار ملی، سردار غلامرضا جلالی در گفت وگویی ضمن اشاره به لزوم تقویت مرزبانی زیستی در مقابل شیوع کرونا، عنوان کرد: حتی در شرایط واکسیناسیون با گستره بالا هم نباید رویکرد بهداشت محور و انضباط اجتماعی در مقابل شیوع کرونا تضعیف شود.
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: هنوز سطح واکسیناسیون در کشور ما به حالت مطلوب نرسیده است. تجربه کشورهای موفق هم نشان داده است ردیابی ویروس و کنترل هوشمند بیماری در کنار مبحث واکسیناسیون باید مورد توجه باشد.
سردار جلالی اظهار داشت: از مهم ترین الزامات در مبحث مدیریت و مقابله با شیوع کرونا، مرزبانی زیستی و نظارت دقیق بر نحوه تردد مسافران خصوصا از کشورهای دیگر است ازاین رو در بحث پیاده روی اربعین هم لزوم دارد تا به دقت مبحث بازگشت زائرین عزیز و وضعیت سلامت آنها مورد پایش قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: زائرین اربعین برای بازگشت به کشور چه از مرز هوایی و چه مرز زمینی باید تحت بررسی و آزمایش پی سی آر قرار گرفته و افراد با تست مثبت باید تحت قرنطینه هوشمند باشند. در غیر این صورت امکان بروز موج جدید پاندمی در کشور وجود دارد.
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور از مسؤلان امر بخصوص قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا درخواست نمود تا با جدیت بیشتری به این مورد ورود کند.


منبع:

1400/07/05
15:11:33
0.0 / 5
556
تگهای خبر: سازمان , هوش , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی