معاون اول قوه قضاییه:

دولت و مجلس در تامین بودجه بخش قضایی همراهی کنند

دولت و مجلس در تامین بودجه بخش قضایی همراهی کنند به گزارش نیو وبلاگ ایرنا- معاون اول قوه قضاییه اظهار داشت: از مجلس و دولت می خواهیم در موضوع استخدام کارکنان شورای حل اختلاف و موضوع بودجه با قوه قضاییه همراهی کنند.


حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق روز پنجشنبه در همایش سفیران صلح شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی اضافه کرد: میانگین حقوق کارکنان قوه قضائیه از ۴۰ نهاد حاکمیتی کمتر است.
وی افزود: رئیس قوه قضاییه برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کارکنان این بخش، تلاش زیادی دارد و من خجالت می کشم از دید به چهره کارمندی که ماهانه حدود ۲.۵ میلیون تومان دریافتی دارد.
معاون اول قوه قضاییه اظهار داشت: شوراهای حل اختلاف در میانجیگری برای حل مشکلات مردم و تحقق صلح و سازش نقش مهمی ارند و کشاندن فعالان مسجدی به این حوزه، کار بزرگی است که در بعضی استانها عملیاتی شده است.
معاون اول قوه قضاییه اضافه کرد: امروز جامعه ما در وضعیت حساسی است و تکلیفی که بر عهده قوای سه گانه گذاشته شده حساس است، انتظارات مردم از ما بسیار بالاست و برآوردن نیاز مردم نعمتی است که به ما عطا شده است.
مصدق اضافه کرد: یکی از کارهای مورد تاکید در قرآن موضوع صلح و سازش است و امروز قوه قضائیه بصورت جهادی برای حل مشکلات مردم تلاش می کند که صلح و سازش از مولفه های آنست.
شورای حل اختلاف در استان خراسان رضوی دارای ۳۳۵ شعبه است که از این تعداد ۱۰۹ شعبه در شهر مشهد و ۲۲۶ شعبه دیگر نیز در سایر شهرستان های استان دایر است.




منبع:

1400/08/27
14:27:56
0.0 / 5
419
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی