۲۶۵ تن رب گوجه فرنگی فاسد در کرمانشاه کشف شد

۲۶۵ تن رب گوجه فرنگی فاسد در کرمانشاه کشف شد فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۶۵ تُن رب گوجه فرنگی فاسد در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه اطلاع داد و اظهار داشت: در این راستا شرکت تولیدی پلمب و صاحب آن هم دستگیر شد.


سردار «علی اکبر جاویدان» روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اضافه کرد: بعد از اطلاع ماموران پلیس از توزیع و پخش رب گوجه فرنگی فاسد توسط یکی از شرکتهای تولیدی در شهرک صنعتی کرمانشاه، رسیدگی به مبحث در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پاسگاه چالابه بعد از هماهنگی با مقام قضایی و با همراهی نمایندگان اداره بهداشت و سازمان تعزیرات نسبت به انجام بازرسی از شرکت تولیدی مذکور اقدام نمودند.
سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در جریان این بازرسی از سردخانه شرکت، یک هزار و ۲۳۶ بشکه حاوی ۲۶۵ تن رب گوجه فرنگی فله ای فاسد و غیرقابل استفاده کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به این که ارزش رب گوجه فرنگی فاسد کشف شده طبق قیمت گذاری این شرکت به ۸۰ میلیاردریال می رسید، از دستگیری صاحب شرکت اطلاع داد.
وی در انتها ضمن اشاره به پلمب شرکت مذکور، از ادامه تحقیقات در این خصوص اطلاع داد و از شهروندان خواست تا محصولات غذایی خویش را حتما از شرکتهای تولیدی معتبر تهیه کنند.

1400/09/17
10:56:01
0.0 / 5
566
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی