تذكرات اعضای شورای شهر در هشتاد و سومین جلسه علنی؛

واکنش عضو شورای شهر به اقدام اینستاگرام درباره حذف صفحه یک مداح معروف

واکنش عضو شورای شهر به اقدام اینستاگرام درباره حذف صفحه یک مداح معروف نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران از اقدام عجیب اینستاگرام به حذف صفحه میثم مطیعی مداح معروف انتقاد نمود.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایرنا، پرویز سروی روز سه شنبه در هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در یک تذکر اظهارداشت: اتفاق عجیبی در ماه محرم رخ داد و یک مداح انقلابی ولایت مدار که یک نوحه انقلابی در جهت انسجام ملی و اسلامی خواند، مورد حذف رسانه ای قرار گرفت.
وی اضافه کرد: وقتی فضای رسانه ای خویش را به دشمن می سپاریم به این معنا است که اجازه می دهیم که او به ما بگوید، چه بگوییم و چه نگوییم. یک کشور نباید فضای مجازی خویش را در اختیار دشمن قرار دهد که یک مداح انقلابی با دنبال کنندگان بسیار چون از اصول انقلاب صحبت کرده، حذف شود و این چیزی جز ترور رسانه ای نیست.
این عضو شورای شهر تهران در ادامه تذکرات خود اظهار داشت: محبوب دل ایرانی ها یعنی حاج قاسم را پس از ترور جسمی، ترور رسانه ای می کنند و هیچ کس نمی تواند نه عکس و نه اسم او را ببرد چونکه حذف می شود و هر روز دایره حذفیات بزرگ تر می شود و روزی را می بینم که کلمه اسلام و انقلاب هم جزو حذفیات آنها قرار می گیرد.
وی ضمن تقدیر از «میثم مطیعی» بابت نوحه اخیر او که در اینستاگرام حذف شد اضافه کرد: به مسؤلان اخطار می دهم که اگر فکر چاره ای نباشند، فردای غم باری را در پیش خواهیم داشت.
سروری ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار به برگزاری مراسم باشکوه دهه اول محرم در تهران پرداخت و اظهار داشت: مراسم عزاداری امام حسین (ع) هر سال پرشکوه تر از سالهای قبل برگزار می گردد و سال جاری هم شاهد حضور جوانان و نوجوانان زیادی بودیم که نشان دهنده رویش های انقلاب است.
عذرخواهی از سازمان تاکسیرانی
احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران از سازمان تاکسیرانی عذرخواهی نمود و عنوان کرد: تذکری که در جلسه گذشته درباره هیات مدیره تاکسیرانی مطرح کردم، طبق گزارش اشتباهی بود که دریافت کرده بودم که در این حوزه از تاکسیرانی عذرخواهی می کنم.
در تصمیم گیری ها، اتفاقات بهتری را برای مردم رقم بزنیم
جعفر شربیانی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به اینکه در سال دوم شورای ششم ری و شمیرانات هستیم اظهار داشت: وعده هایی را ما برای مردم مطرح کردیم و باید ببینیم که در این یک سال تا چه میزان در راه تعهدات خود بوده ایم؟
وی اضافه کرد: باید تلاش خویش را به کار گیریم در مورد تصمیم گیری و تصمیم سازی، اتفاقات بهتری را برای مردم رقم بزنیم.
قطع بعضی از درختان به علت ساخت و ساز است
مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: سازمان بوستان ها و مناطق 22 گانه شهرداری زحمات زیادی را در نگهداشت درختان متحمل می شوند اما لازم است تا علت قطع یا خشک شدن درختان به مردم اطلاع داده شود.
وی در تذکری ضمن اشاره به خشک شدن درختان در چند روز گذشته عنوان کرد: من مبحث را به مناطق مختلف منعکس کردم که جا دارد از مناطق تشکر کنم اما مردم باید دلیل خشک شدن هریک از این درختان را بدانند.
پیرهادی افزود: قطع بعضی از درختان به علت ساخت و ساز است که توجیهی ندارد و باید شهرداری نواحی تذکرات لازم را بدهند و مدیریت کنند که این درختان قطع یا خشک نشوند چون بازتاب قطع شدن همین تعداد محدود درخت در فضای مجازی زیاد است، تقاضا داریم که بیشتر توجه گردد.
این عضو شورای شهر تهران ضمن اشاره به نظافت شهر بعد از مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی از پاکبانان قدردانی کرد.
ادامه دارد...


1401/05/18
11:35:25
0.0 / 5
392
تگهای خبر: اینستاگرام , خدمات , سازمان , سرور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی