وزیر گردشگری مطرح كرد؛

افزایش ظرفیت خدمت به زوار رضوی با شروع به کار طرح های گردشگری

افزایش ظرفیت خدمت به زوار رضوی با شروع به کار طرح های گردشگری به گزارش نیو وبلاگ، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: با شروع به کار طرح های گردشگری خراسان رضوی، ظرفیت خدمت به زوار رضوی بالا رفته است.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از مهر، سید عزت الله ضرغامی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح های گردشگری خراسان رضوی که هم زمان با سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، با اعلان اینکه با شروع به کار طرح های گردشگری خراسان رضوی، ظرفیت خدمت به زوار رضوی بالا رفته است، اظهار داشت: امیدواریم این طرح ها خدمات باکیفیت و ارزان به زوار ارایه کنند.
هم چنین در این مراسم سیدجواد موسوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گزارشی از طرح افتتاحی خراسان رضوی ارائه کرد و اظهار داشت: ۱۹ طرح گردشگری خراسان رضوی برای هفته گردشگری آماده افتتاح شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در این مراسم که بصورت متمرکز و هم زمان با پروژه های گردشگری کشور در هتل لعل مبین برگزار گردید، اظهار داشت: این پروژه ها شامل ۵ هتل، یک هتل آپارتمان، یک مرکز تفریحی سرگرمی، سه اقامتگاه بوم گردی و ۹ دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی است که در شهرستان های مشهد، تربت جام، تایباد و کاشمر قرار دارد.
وی افزود: حجم سرمایه گذاری این پروژه ها ۱۶ هزار و ۲۰۰ میلیاردریال است.
موسوی به اهمیت اشتغال زایی این پروژه ها اشاره نمود و اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه ها برای ۲۹۵ نفر اشتغال مستقیم به وجود آمده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به اینکه خراسان رضوی یکی از استانهای موفق در جذب سرمایه گذاری حوزه گردشگری ست، اشاره کرد: تعداد پروانه های بهره برداری صادر شده از شروع سال تا امروز ۴۵ مورد و ارزش ریالی آنها ۲۴ هزار میلیاردریال است، اشتغال ناشی از صدور مجوزهای گردشگری در طول این مدت نیز ۱۳۰۰ نفر بوده است.


منبع:

1402/07/05
23:47:10
0.0 / 5
259
تگهای خبر: پروژه , جهان , خدمات , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی