مدیركل بهزیستی استان سمنان:

وجود ۳مرکز خدماتی کودکان کار در استان سمنان

وجود ۳مرکز خدماتی کودکان کار در استان سمنان به گزارش نیو وبلاگ، مدیرکل بهزیستی استان سمنان از وجود سه مرکز خدماتی کودکان کار در استان اطلاع داد و اظهار داشت: از آغاز سالجاری، شش کودک به صورت خود معرف در این مراکز پذیرش شدند.



محمود منطقی بمناسبت هفته جهانی کودک در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این که سه مرکز خدماتی کودکان کار و خیابانی در استان سمنان فعال است، اظهار داشت: این مراکز شامل دو مرکز حمایتی و آموزشی به نام حامی و هانی و یک مرکز شبانه روزی با اقامت ۲۱ روزه موقت هستند.
وی ضمن بیان این که طی شش ماهه نخست سالجاری شش کودک در مرکز کودکان کار و خیابانی مورد پذیرش قرار گرفتند، اضافه کرد: این کودکان توسط اورژانس اجتماعی و نیروی انتظامی به این مراکز معرفی گشتند.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه طی شش ماهه نخست سالجاری ۲۱۵ کودک کار و خیابانی شناسایی و سامان دهی شدند، اظهار داشت: این کودکان بین هفت تا هجده سال سن دارند بیشتر اتباع خارجی را می سازند.
منطقی ضمن بیان این که ۸۲ درصد این کودکان از اتباع و مابقی ایرانی هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹۴ درصد پسران و شش درصد دختران را شامل می شود.
وی اضافه کرد: در هفته کودک تلاش شد تا با انجام برنامه های متنوع شامل برگزاری مسابقات، اجرای جشن و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کودکان کار و غیره با همکاری دستگاههای اجرایی و مؤسسات خیریه این کودکان مورد توجه بیشتری قرار گیرند.


منبع:

1402/07/20
17:02:43
0.0 / 5
259
تگهای خبر: جهان , خدمات , دستاورد , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی