خبرگزاری مهر:
متن غائی ایران درحال بررسی است هنوز پاسخی ارسال نشده است
نیو وبلاگ: یک منبع مطلع اعلام نمود که متن غائی ایران بازهم در تهران درحال گفتگو و بررسی است و تا حالا پاسخی ارسال نشده است.
به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبر آنلاین، یک منبع مطلع در رابطه با آخرین وضعیت بررسی متن تفاهمنامه احتمالی ایران و آمریکا برای پایان جنگ به خبرنگار مهر اظهار داشت: متن نهائی ایران همچنان درحال گفتگو در تهران است و هنوز پاسخی ارسال نشده است.
وی ادامه داد: سابقه بدتعهدی آمریکا و بدبینی تاریخی سبب شده است که ایران خیلی سخت گیرانه به مبحث بنگرد.
این فرد نزدیک به هیأت مذاکراتی ایران خاطرنشان کرد: ایران مبتنی بر تجربیات قبلی، به دنبال کسب انتفاع حقیقی است.
این منبع مطلع افزود: آمریکا از جنگ نگران است، ما از توافق نگرانیم؛ چون آمریکا هزینه سنگینی برای جنگ کرده و توفیق نداشته است.
وی تاکید کرد: ایران هم پیش از این با بدتعهدی طرف مقابل روبرو شده است. بنابراین، مبنای ایران بازگشت پذیری و اقدامات ملموس اجرایی می باشد.
315
منبع: نیو وبلاگ
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب