قلعه نویی:

خوشحالم همه از بازی با مصر لذت بردند

خوشحالم همه از بازی با مصر لذت بردند به گزارش نیو وبلاگ، سرمربی تیم ملی اظهار داشت: مصر پیش از ورود به جام جهانی با برزیل بازی کرد اما ما با تیم جوان تیخوانا دیدار کردیم.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبر آنلاین؛ امیر قلعه نویی بعد از تساوی یک - یک ایران برابر مصر در سومین بازی گروه G جام جهانی ۲۰۲۶ در نشست خبری اظهار داشت: بار دیگر اجازه دهید به ملت ایران، کشورم، شهدای ایران و بازیکنانم افتخار کنم. کاری که جوانان تیم ملی ایران انجام دادند باید در تاریخ ثبت گردد، چونکه میزبان بدترین رفتارها را با ما داشت.
وی اضافه کرد: اگر اجازه می دادند ۲ هفته زودتر می آمدیم، تیم سازگار می شد یا خواسته های معمولی مان که ۲ شب زودتر پیش از بازیها آمده تا آمادگی داشته باشیم و سپس بمانیم تا ریکاوری نماییم، شاید از نظر بدنی مثل این مسابقه بهترین وضعیت را داشتیم.
سرمربی تیم ملی با اشاره به دیدار تیمش برابر مصر تصریح کرد: عدالت را از ما گرفتند. خوشحالم همه از بازی با مصر لذت بردند. اگر دقت کرده باشید بیشتر تماشاگران حاضر در ورزشگاه از جانب تیم مصر بودند اما به حدی از بازی ایران لذت بردند که بسیاری از آنها ما را تشویق کردند. بازی خیلی خوبی بود.
قلعه نویی اضافه کرد: این ۳ مسابقه چند نکته برای ما داشت. در هر ۳ بازی بهترین بازیکن زمین از تیم ایران بود و برای نخستین بار در ادوار جام جهانی در مرحله گروهی نباختیم. تا الان فکر می کردم تیم مظلومی هستیم اما الان متوجه شدیم بدشانس هم هستیم. در مجموع باید به این بازیکنان افتخار کرد. رقیب امروز ما پیش از ورود به تورنمنت با برزیل و نیوزیلند با انگلیس بازی کرد اما ما با تیم جوانان تیخوانا! همه اینها عواملی بود که روی شرایط تکنیکی، تاکتیکی و بدنی ما تاثیر گذاشت اما تیم ملی ایران کاری کرد که الان همه آنرا دوست دارند و تمایل دارند در این جام بماند. به دیدارهای فردا امیدواریم و باید دید خدا چه می خواهد.
وی درباب برنامه های آینده تیم ملی ایران اشاره کرد: تا فردا صبر می نماییم تا ببینیم وضعیت به چه شکلی می شود. اگر به مرحله بعدی برویم، آمادگی داریم با هر تیمی بازی نماییم. این مورد چند دلیل دارد. در نشست خبری پیش از بازی گفتم مقابل مصر بهترین نمایش را به ۲ دلیل خواهیم داشت. از نظر بدنی سازگاری خوبی داشتیم و دیگر این که ۲ بازی ابتدائی برای ما حالت آمادگی داشت. این واقعاً خنده دار است که در جام جهانی ۲ بازی انجام دهید که حکم آماده سازی را داشته باشد. اگر صعود نماییم آماده هستیم با هر تیمی بازی نماییم و نسبت به همین مسابقه هم شرایط بهتری خواهیم داشت.

منبع:

0.0 / 5
3
1405/04/06
12:26:20
تگهای مطلب: آنلاین , بازی , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

Sr127_DBConnectionString - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی

نیو وبلاگ، صدای خودرا به گوش دیگران برسانید : وبلاگ شما، هویت شما