آخرین پتنت گوشی هوشمند؛

صفحه نمایش پرنده ای كه با چشم هدایت می گردد

صفحه نمایش پرنده ای كه با چشم هدایت می گردد نیو وبلاگ: یكی از غول های فناوری در زمینه تولید گوشیهای هوشمند اخیرا اختراع جدیدش را كه یك صفحه نمایش پرنده با قابلیت هدایت با استفاده از چشم كاربر است، ثبت نمود.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، شركت سامسونگ پتنت یك دستگاه پرنده كه می توان با چشم آن را هدایت كرد، ثبت كرده است.

اگر شما تاكنون آرزوی داشتن یك دست سوم را داشتید كه بتوانید با گوشی خود در حین شستن ظروف كار كنید، سامسونگ ممكن است نیاز شما را برآورده كند.

این شركت اخیرا اختراع "دستگاه پرنده" را ثبت كرده است. این دستگاه شامل صفحه نمایشگری است كه بر روی یك كوادكوپتر نصب شده است و نگاه شما را دنبال می كند.

بر اساس درخواست ثبت اختراع، دستگاه سامسونگ از صفحه نمایش LCD با چهار پروانه تشكیل می گردد.

فهرست اجزای سازنده این دستگاه ممكن است مانند هر پهپاد دیگری باشد؛ صفحه نمایش پرنده با یك كنترل كننده، منبع تامین نیرو، ژیروسكوپ، حسگر حركتی، شتاب سنج، تشخیص مانع، GPS و یك سیستم موقعیت یابی مبتنی بر وای-فای(Wi-Fi) منطقه ای.



حسگر می تواند بفهمد كه چهره و چشمان كاربر به كجا متوجه است و به حركات و دستورات صوتی واكنش دارد.

شواهد نشان از آن دارد كه این گوشی-پهپاد می تواند از این سنسورها برای تنظیم زاویه به منظور قابل رویت بودن صفحه نمایش برای كاربر استفاده نماید و اگر شما به دور نگاه كنید، می تواند به عقب برود و همچنان در مسیر نگاه شما باشد.

این دستگاه می تواند در حالیكه به پخت و پز مشغول هستید یا هر كار دیگری كه دست هایتان را مشغول می كند، مفید باشد. در این حالت ها، دستورات صوتی و حركتی سبب می گردد تا شما نیازی به لمس دستگاه نداشته باشید و بر روی كاری كه در حال انجام آن هستید، تمركز كنید.

در هر صورت، ثبت اختراع لزوما به این مفهوم نیست كه این تكنولوژی حتما عرضه خواهد شد، اما با این حال، یك ایده جالب است.




1396/12/01
17:25:33
5.0 / 5
5038
تگهای خبر: سامسونگ , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی