عرضه آخرین دستاوردهای دیجیتال و سازمانی همراه اول در تلكام پلاس

عرضه آخرین دستاوردهای دیجیتال و سازمانی همراه اول در تلكام پلاس به گزارش نیو وبلاگ همراه اول با حضور در «تلكام پلاس» به رونمایی و معرفی آخرین دستاوردهای دیجتال و سازمانی خود می پردازد.



به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(تلكام ۲۰۱۹) كه با عنوان «تلكام پلاس» از فردا شروع به كار می كند، حضور دارد.
شركت ارتباطات سیار ایران با حضور در این رویداد تخصصی، ضمن عرضه آخرین دستاوردها و راهكارهای سازمانی خود، به معرفی پلتفرم های «سنجینه» و «آچاره» در چارچوب كسب و كارهای دیجیتال خواهد پرداخت؛ كارشناسان این واحدها هم در طول برگزاری نمایشگاه به صورت پیوسته پاسخگوی پرسش ها و رفع مشكلات احتمالی مشتركان و كاربران خواهند بود.
همچنین در جریان برگزاری «تلكام پلاس» ضمن تشریح رویكردهای حمایتی همراه اول از تولیدات داخل، از اولین «پلتفرم API شبكه ای» كه توسط متخصصان این شركت طراحی و پیاده سازی شده است، توسط بخش فنی و توسعه شبكه این اپراتور رونمایی خواهد شد.
بخش بازاریابی و فروش هم با تمركز بر بخش عرضه راهكارهای سازمانی، ضمن توجه به گسترش شبكه شركای تجاری خود درمورد فناوری های نوین، فروشگاه آنلاین سازمانی (B2B) را معرفی و راه اندازی خواهد نمود.
«تلكام پلاس» از روز سه شنبه ۲۶ تا جمعه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۸، از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد و همراه اول در سالن B38 پذیرای علاقمندان است.
2121


منبع:

1398/10/16
13:22:45
5.0 / 5
4663
تگهای خبر: آنلاین , دستاورد , دیجیتال , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی