استاندار:

روزانه یكهزار واكسن كرونا در پایتخت به بیماران تزریق می شود

روزانه یكهزار واكسن كرونا در پایتخت به بیماران تزریق می شود به گزارش نیو وبلاگ استاندار تهران با اعلان اینکه ۶۴ واحد درمانی برای تزریق واکسن کرونا در پایتخت در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در این واحدها در دوشیفت کاری روزانه به یکهزار نفر واکسن تزریق می شود.


انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا که در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد، اضافه کرد: باید پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با دقت و مراقب بیشتری صورت گیرد تا باردیگر به پیک کرونا بازنگردیم.
وی اذعان داشت: هر تعطیلی که پیش می آید بیشترین سفرها از تهران به دیگر استانها است، پیشنهاد داده ایم از ۱۲ تا ۱۷ خرداد منع تردد بین استانی در نظر گرفته شود تا چرخش ویروس کشور و استان تهران درگیر نکند.
محسنی بندپی با اعلان اینکه اگر در رعایت دستورالعمل های مقابله با ویروس کرونا غفلت نماییم به شرایط بد قبل باز می گردیم، اضافه کرد: بیماری کویید ۱۹ در انگلستان کنترل شد اما بی توجهی آنها موجب شد کرونای هندی در آنجا شیوع پیدا کند.
استاندار تهران با اعلان اینکه نباید گرفتار خوش بینی شویم اشاره کرد: درخواست هایی برای تجمع به ما داده شد اما باتوجه به شرایط موجود فقط برای تجمع دفاع از حقوق مردم فلسطین مجوز صادر شد.
به گفته محسنی بندپی صدور هر گونه مجوز دیگر برای تجمعات ممنوع می باشد، اذعان داشت: اجازه هیچ نوع میتینگ تبلیغاتی در مکان های سربسته، سالن های سرپوشیده و مساجد داده نمی گردد.
استاندار تهران تهران افزود: برگزاری تجمعات در فضاهای باز باید با ماسک و فاصله گذاری تا هشت متر باشد و در استادیوم ها نیز باید فقط ۳۰ درصد ظرفیت تکمیل شود.
وی افزود: تجمع در ستادهای انتخاباتی در شهرهای قرمز با بیش از ۱۵ نفر، نارنجی ۲۰ نفر و آبی بیش از ۳۰ نفر ممنوعست.
محسنی بندپی با اعلان اینکه راه اندازی کاروان ها ممنوع می باشد، اظهار داشت: مجری مصوبات در استانها بر عهده مقامات استانی، استاندار، فرمانداران، ناجا و بسیج است و نظارت بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی است.
استاندار تهران بیان کرد: برق بیمارستان ها، مراکز درمانی، مراکز نگهداری ماکسن ها، مکان های تزریق واکسن به هیچ عنوان نباید قطع شود.
محسنی بندپی با اعلان اینکه نقدینگی در دانشگاه های علوم پزشکی مشکل زا شده است، اضافه کرد: باید منابع مالی مورد نیاز به مسئولان بیمارستان ها داده شود، افزود: نگهداری بیمارستان ها به خصوص بیمارستان های قدیمی نظیر امام خمینی، شهدای تجریش هزینه بر است.


1400/03/03
20:50:30
0.0 / 5
1141
تگهای خبر: پزشكی , تبلیغات , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی