مروری بر حضور هولدینگ فناپ در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

مروری بر حضور هولدینگ فناپ در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران به گزارش نیو وبلاگ نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران تنها رویداد تخصصی حوزه گردشگری داخلی است كه در تقویم سازمان جهانی گردشگری (WTO) به ثبت رسیده و با حمایت و حضور وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی كشور و شركت ها و نهادهای مرتبط از تاریخ 23 الی 26 بهمن 98 با هدف عرضه ی دستاوردها و آشنایی با توان و نوآوری فعالان صنعت توریسم كشور و ظرفیت ها و زمینه های مختلف سفر برای گردشگران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.



هولدینگ فناپ از سال 1395، مطالعات زیرساختی صعنت گردشگری را در سه حوزه نودهای حمل و نقل، اقامتگاه ها و جاذبه های گردشگری شروع كرد تا با شناسایی معضلات ذی نفعان و با تاكید بر توان فنی خود، راه كاری فناورانه جهت رفع معضلات موجود كه به نفع فعالان این حوزه و در نهایت بهبود تجربه ی سفر برای گردشگران باشد را عرضه نماید و به عبارتی زیرساخت زیست بوم گردشگری الكترونیك را بازآفرینی كند. فناپ در حوزه زیرساخت گردشگری چهار محصول B2B دارد و حالا از محصول جدید خود در حوزه B2C به نام «روبین زی» هم رونمایی كرده است.

هولدینگ فناپ در سومین سال متوالی حضور خود در نمایشگاه گردشگری 98، مجموعه راه كارهای زیرساختی ابری خود تحت عنوان منظومه گردشگری فناپ را به نمایش گذاشت. منظومه گردشگری فناپ شامل هرمیناتك (Herminatech) اولین نرم افزار ابری هتل داری، لاماسو (Lamasoo) و نت مایندر (NetMinder) سامانه های مركزی رزرواسیون آنلاین آژانس و هتل و اَت رِز (AttRes) پلتفرم ابری فروش بلیت جاذبه های گردشگری ایران است كه همگی با بهره گیری از زیرساخت های یكپارچه ی فنی و مالی فناپ تولید شده و به صورت مستمر در حال توسعه هستند.

در گام نخست فناپ نخستین نرم افزار هتل داری ابری ایران (Cloud PMS) با برند «هرمیناتك (Herminatech)» را جهت مدیریت اقامت گاه ها (هتل ها) عرضه داد؛ بعد از عرضه هرمیناتك و رفع نیازمندی در لایه اقامتگاه ها، به لایه رزرواسیون ورود كرد كه نیازمند آن لاین سازی ارتباط آژانس و هتل بود.

درواقع پیش از این، ارتباط بین هتل ها و كانال های فروش (آژانس) به صورت آفلاین و از راه تلفن بود؛ به این معنا كه مسافر برای رزرو اتاق خود با هتل یا آژانس تماس برقرار می كرد تا بتواند اتاق مدنظر خویش را رزرو كند؛ حتا پلت فرم های آن لاین هم به صورت دستی درخواست مسافر را ثبت می كردند و مركز تماس آنها با هتل مدنظر مسافر تماس تلفنی برقرار می كرد تا اتاق درخواستی را رزرو كنند؛ این فرایند دستی مشكلات زیادی داشت و ممكن بود ناهماهنگی در رزرو اتاق اتفاق افتد.
در همین راستا فناپ محصولات رزرواسیون آن لاین هتل را در حوزه B2B با نامهای «لاماسو» و «نت‎مایندر» عرضه داد كه ارتباط آنلاین بین هتل و آژانس را برقرار می كنند. سامانه آن لاین رزرواسیون به نرم افزار هتل متصل می شود و قیمت و ظرفیت لحظه ای اتاق را دریافت می كند و به مسافر نمایش می دهد؛ مسافر هم از این طریق می تواند در لحظه رزرو قطعی خویش را ثبت و code voucher را دریافت كند؛ همینطور آژانس ها با مشاهده ی نرخ و ظرفیت های لحظه ای هتل ها می توانند مدیریت بهینه تری برای رزرو اتاق مشتری داشته باشند.

خب طبیعتا بعد از یك اقامت لذت بخش، نوبت ثبت خاطرات ماندگار با جاذبه ها است. هم اكنون مدل فروش بلیت جاذبه های گردشگری عموما به صورت دستی بوده و یا فاقد یكپارچگی فروش هستند و از كانال های متعدد، فروش انجام می شود و همین مساله سبب می شود كه آمار و گزارش فروش ها یك پارچه و شفاف نباشد و همینطور عرضه ی API فروش هم از دیگر قابلیت هایی است كه كه پلتفرم ابری اترز به جهت رفع معضلات برای صاحبان جاذبه های گردشگری فراهم می آورد.
محصولات فوق در گروه راه كارهای B2B گردشگری فناپ هستند و در نمایشگاه سال جاری، اولین محصول B2C گردشگری فناپ تحت عنوان «روبین زی» رونمایی گردید.

جدیدترین محصول عرضه شده از هولدینگ فناپ به نام «روبین زی» (سرواژه عبارات برو، ببین، زندگی كن)، راه نمای سفر برای توریست است.
برای مثال مسافری كه قصد داشته باشد به اصفهان سفر كند، روبین زی اطلاعاتی از قبیل محل های اقامت، جاذبه های گردشگری، نوع وسیله حمل و نقل و هم هزینه آنرا در اختیار او قرار می دهد.

جهت آشنایی بیش تر با هر محصول و یا ارتباط با تیم گردشگری فناپ به وب سایت www.FanapTourism.com رجوع فرمایید.
2121

1398/12/19
23:17:48
5.0 / 5
2968
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی