مدیركل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر خبر داد:

احتمال حركت مفقودین شناور بهبهان به سمت كویت

احتمال حركت مفقودین شناور بهبهان به سمت كویت به گزارش نیو وبلاگ مدیركل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: همچنان در حال جست وجو برای یافتن مفقودین شناور غرق شده بهبهان در آب های عراق هستیم اما باتوجه به این كه احتمال دارد جریانات آب سبب شده باشد مفقودین به سمت آب های كویت هدایت شده باشند، هماهنگی های لازم با این كشور انجام شده است.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، سه شب گذشته شناور باری بهبهان که بندر خرمشهر را با حدود ۸۰۰ تن سرامیک به بندر ام القصر عراق ترک کرده بود، در نزدیکی این بندر و حوالی خورعبدالله غرق شد و بر طبق آخرین اطلاعات و اخبار رسیده چهار نفر از خدمه این کشتی نجات یافتند یک نفر جان خودرا از دست داد دو خدمه دیگر مفقود شدند.
نادر پسنده درباره ی آخرین وضعیت عملیات امداد و نجات کشتی غرق شده بهبهان به ایسنا اظهار نمود: عملیات جست وجو و نجات دو نفر مفقودین کشتی غرق شده بهبهان در منطقه غرب این کشتی از طرف شناورهای عراقی و شناورهای ناجی جمهوری اسلامی ایران در حال انجام می باشد اما تابحال آثاری از آنها پیدا نکرده ایم و امیدواریم بتوانیم دو نفر مفقودین این حادثه را پیدا نماییم.
وی افزود: اطلاع رسانی و هماهنگی های لازم با کشور کویت انجام شده است چونکه احتمال می دهیم جریانات آب آنها را به سمت آب های کویت برده باشد، همین طور به شناورهای عبوری اطلاعات لازم داده شده که هنگام تردد از منطقه به صورت همزمان جست وجوی محل عبور خودرا نیز انجام دهند.
مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: همین طور مراودات سیاسی و مکاتبات لازم بین دو کشور ایران و عراق برای تسهیل در عملیات جست وجو انجام شده و بر طبق آخرین هماهنگی های صورت گرفته بوسیله سرکنسولگری ایران در بصره چهار نفر خدمه نجات یافته این کشتی امروز بوسیله مرز شلمچه وارد کشور خواهند شد.
پسنده اظهار نمود: همکاران ما در مرز شلمچه منتظر هموطنان مان هستند تا بتوانند اطلاعات دقیق تری از سانحه رخ داده را دریافت نمایند و در واقع کمیته بررسی سانحه نیز در آنجا تشکیل خواهد شد و علت سانحه به محض مشخص شدن نتایج بررسی، اعلام می شود.




منبع:

1399/03/18
14:04:29
5.0 / 5
2093
تگهای خبر: اطلاعات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی