یك عضو كمیسیون صنایع مجلس:

صادرات و واردات می تواند قیمت خودرو را در داخل به تعادل برساند

صادرات و واردات می تواند قیمت خودرو را در داخل به تعادل برساند یك عضو كمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اظهار داشت كه با فراهم شدن امكان صادرات و واردات خودرو، امكان به تعادل رسیدن قیمت و افزایش كیفیت وجود دارد.


الله وردی دهقانی در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: با تشکیل جلسات کمیسیون صنایع ان شاءالله کمیته صنعت هم تشکیل خواهد شد و ما از وزیر صنعت و خودروسازان دعوت خواهیم کرد تا با حضور در جلسه کمیسیون نقطه نظرات خویش را درباره وضعیت بازار خودرو مطرح کنند تا بتوانیم در این حوزه تبادل نظر داشته باشیم.
وی ادامه داد: من فکر می کنم ما نیازمند این هستیم که سیاست های بازدارنده ای را اتخاذ نماییم تا جلوی گرانی خودرو گرفته شود. البته در این حوزه نیازمند اتخاذ سیاست های درازمدت، میان مدت و کوتاه مدت هستیم.
نماینده مردم ورزقان در مجلس با اشاره به اینکه خودروسازی در کشور ما مساله دار شده است، تصریح کرد: خصوصی سازی، رقابت، قیمت گذاری، تیراژ تولید و سرشکن شدن هزینه ها و هزینه های بالای خودروسازان در این بخش مد نظر ماست که بطور قطع به آن رسیدگی خواهد شد. علاوه بر این صادرات و واردات خودرو هم عاملی برای به تعادل رساندن قیمت در داخل و پیشگیری از گرانی و افت کیفیت است.
دهقانی در انتها اظهار داشت: امیدوارم در نهایت ما بتوانیم سیاستی را اتخاذ نماییم که تأمین کننده منافع ملی باشد و بتواند کمکی به بهبود معیشت مردم کند.




منبع:

1399/04/13
23:03:17
5.0 / 5
2283
تگهای خبر: صنعت , كیفیت , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی