طرح سوال از وزیر جهاد كشاورزی در مورد واردات گندم

طرح سوال از وزیر جهاد كشاورزی در مورد واردات گندم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از طرح سوال خود از وزیر جهاد كشاورزی در مورد واردات گندم اطلاع داد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، علی خضریان سوالی را از کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در مورد دلیل حذف ردیف اعتباری خودکفایی گندم از سال ۱۳۹۴ تابحال و واردات گندم توسط برخی افراد خاص مطرح کرده که در شرح آن آمده است:
«خودکفایی در تولید گندم همچون دستاوردهای مهم کشور بوده که متاسفانه به علت حذف ردیف اعتباری خودکفایی گندم در سال ۱۳۹۴ و امتداد این تصمیم تا امروز الان شاهد نابودی این دستاورد مهم کشور و مورد مخاطره قرار گرفتن امنیت غذایی مردم هستیم. ادامه دار بودن عدم حمایت های لازم و حذف بودجه خودکفایی که در تضاد با سیاست کشور در خصوص خودکفایی بر کالاهای استراتژیک است، این ذهنیت را پدید می آورد که نکند دست هایی در کار است تا منافع شخصی را بر منافع ملی ارجحیت داده و به دنبال تغییر مسیر دولت در این حوزه برای کسب سودهای کلان باشند. به تازگی در این حوزه آگاه شده ایم یکی از سیاسیون بنام کشور در چند برهه زمانی اقدام به واردات گندم کرده است بنابراین از شما می خواهیم پاسخگوی عملکرد این وزارتخانه باشید و توضیح دهید که به چه علت این سیاست غلط همچنان ادامه دارد و آیا رانتی درباره ی واردات گندم به برخی اشخاص خاص داده شده است؟»




منبع:

1399/04/25
15:11:45
5.0 / 5
2426
تگهای خبر: دستاورد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی