هیوندای خودروی ترانسفورماتور تولید می كند!

هیوندای خودروی ترانسفورماتور تولید می كند! استودیوی جدید شركت ˮهیوندایˮ موسوم به ˮNew Horizonsˮ به مدلول ˮافق های جدیدˮ روی طراحی خودروهایی به شكل فیلم مشهور ترانسفورماتورها یا تبدیل شوندگان كار خواهدنمود.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت "هیوندای" در نمایشگاه فناوری "CES 2019" چیزی شبیه به آنچه در یک فیلم علمی-تخیلی می بینیم را به نمایش گذاشت: یک وسیله نقلیه به نام "Elevate Ultimate Mobility" به معنای "وسیله نقلیه افراشته متحرک" که هر چرخ آن به یک پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع متصل شده بود.
این طرح مفهومی می تواند از روی موانع عبور کرده و مسافران معلول و ناتوان را سوار کند و آنها را از جاهای مرتفع مانند پله ها به جلوی درب ورودی برساند.
حالا "هیوندای" استودیویی به نام "New Horizons" را تاسیس کرده است که یک بخش جدید از این شرکت با هدف واقعی سازی این خودرو ها است.
"جان سو" سرپرست این پروژه که توسعه طرح مفهومی "Elevate" را بر عهده دارد، می گوید: ما می خواهیم نخستین وسیله نقلیه کلاس ترانسفورماتور جهان را ایجاد نماییم.
مطمئن نیستیم که "هیوندای" می خواهد چگونه مفهوم "Elevate" را توسعه دهد، اما با ظهور این بخش جدید برای شرکت و بخش تاکسی های پرنده، مشخص است که این شرکت برای آینده خود به چیزی بسیار فراتر از خودرو های سنتی چشم دارد.



1399/07/08
13:44:13
5.0 / 5
1671
تگهای خبر: پروژه , جهان , فناوری , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی