پرواز فضایی ویرجین گلگتیك در نیمه دوم نوامبر انجام می شود

پرواز فضایی ویرجین گلگتیك در نیمه دوم نوامبر انجام می شود به گزارش نیو وبلاگ شركت ˮویرجین گلگتیكˮ اخیرا اعلام نموده است كه می خواهد پرواز فضایی خویش را برای نیمه دوم نوامبر آماده كند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت "ویرجین گلگتیک"(Virgin Galactic)، آماده سازی اولین پرواز فضایی سفینه خود معروف به "اسپیس شیپ۲"(SpaceShipTwo) را از ماه پیش شروع کرده است. این شرکت فعال در حوزه هوافضا اعلام نموده بود که پرواز را برای تاریخ ۲۲ اکتبر برنامه ریزی می کند اما حالا اعلام نموده است که این پرواز بین ۱۹ تا ۲۳ نوامبر صورت می گیرد.
ویرجین گلگتیک، اعلام تاریخ اولین پرواز فضایی را به همراه گزارش نتایج مالی خود در سه ماه سوم سال ۲۰۲۰ عرضه داد. ظاهرا اسپیس شیپ۲ مقرر است بعنوان بخشی از برنامه ناسا برای یک مأموریت خاص، محموله های درآمدزایی را با خود حمل کند. همینطور این شرکت، توافقنامه ای را برای پرواز دکتر "آلن استرن"(Alan Stern)، دانشمند علوم سیاره ای منعقد کرده است تا به آزمایش های علمی بپردازد.
به قول ویرجین گلگتیک، فروش بلیط برای سفرهای فضایی، در سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. فروش بلیط، بعد از پرواز "ریچارد برانسون"(Richard Branson)، سرمایه گذار و مالک شرکت ویرجین گلگتیک شروع می شود که برای سه ماه نخست سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است.
ویرجین گلگتیک در بخشی از برنامه آماده سازی این پرواز، خلبانانی را با کمک یک شبیه ساز و هواگرد معروف به "وی ام اس اوه"(VMS Eve) آموزش می دهد که ساختار و نحوه کنترل آن به اسپیس شیپ۲ شباهت دارد. همینطور این شرکت، مجموعه آزمایش هایی را روی زمین انجام می دهد تا فضاپیما را بررسی کند.



1399/08/20
12:17:12
5.0 / 5
1255
تگهای خبر: دانشمند , سیاره , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی