نقل مكان شركت HPE از منطقه گران سیلیكون ولی

نقل مكان شركت HPE از منطقه گران سیلیكون ولی به گزارش نیو وبلاگ شرکت هیولت پاکارد اینترپرایز (HPE) دفتر مرکزی خویش را از سیلیکون والی به منطقه کم هزینه تر هیوستون تگزاس منتقل می کند.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، این شرکت اعلام نموده که در حال ساخت یک دفتر مرکزی جدید در هیوستون است که چهارمین شهر پرجمعیت آمریکاست. شرکت HPE همینطور درآمد سه ماهه ای را گزارش کرده که فراتر از پیشبینی تحلیل گران بود و نشان داده است که کسب و کارها، سخت افزار دیتاسنتر خویش را در دوران پاندمی ویروس کرونا ارتقا داده اند.

شرکت HPE در سال ۲۰۱۵ بعد از انحلال شرکت هیولت پاکارد که یکی از شرکتهای فناوری منطقه خلیج سانفرانسیسکو بود و در سال ۱۹۳۹ در یک گاراژ در پالو آلتو تاسیس شده بود، به وجود آمد. نقل مکان HPE به دنبال ارزیابی مجدد فعالیت های این شرکت صورت می گیرد که تحت تأثیر توافق کار از هر منطقه ای میان کارمندان و شرکتها در دوران پاندمی ویروس کرونا و تمایل آنها به مهاجرت از منطقه ای که هزینه های زندگی و رفت و آمد دشواری دارد، بوده است.

آنتونیو نری، مدیرعامل HPE که سرور، سخت افزار ذخیره سازی و تجهیزات شبکه تولید می کند و از زمان جدایی از شرکت کامپیوتر سازی هیولت پاکارد در هر سه ماهه به جز یک سه ماهه کاهش درآمد گزارش کرده، در کوشش برای متحول کردن این شرکت است. در همین راستا، نری هزینه های نیروی کار را کاهش داده، از کسب و کارهای غیرسودآور خارج شده و بازار خدمات ابری را دنبال می کند.

فروش این شرکت در سه ماهه منتهی به ۳۱ اکتبر نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر چندانی نداشت و ۷.۲ میلیارد دلار بود در حالیکه تحلیل گران درآمد ۶.۹ میلیارد دلار را برای این شرکت پیشبینی کرده بودند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شیوع کووید ۱۹ و کندی اقتصادی سبب ضعیف شدن تقاضا برای سخت افزار کامپیوتر و شبکه و خدمات آن شده بود اما حالا که شرکتها به کارمندانشان اجازه می دهند در مناطق دوردست به فعالیتشان ادامه دهند، روی تجهیزاتی سرمایه گذاری می کنند که بتوانند فعالیتشان را کارآمدتر کنند.





منبع:

1399/09/14
12:33:54
5.0 / 5
1162
تگهای خبر: اقتصاد , خدمات , دیتا , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی